Khamis, 2 Mac 2017

GUCHMANI ALAM NUSI






SOLD OUT
Tn Fawad Qasyiri
















SOLD OUT 
Tn Hamidali


Gucmani Alam Nusi, Kalau bagi tok sejenis Alam Ghoib yang terkedalam dari Alam Bunian dan Alam Jin.. Bukan Alam Roh. Bagi Ilmuwan Mistik, mereka tahu alam ghoib mempunyai beberapa lapisan dan semakin ia terkedalam, semakin lama waktu berlalu. 

Sebenarnya ada 2 jenis, 1 lagi tu jenis edisi 1 dan hanya ada satu sahaja, tapi Pelanggan dari Mukah dah lama menunggunya jadi tok pun dah PM di FBnya menunggu balas dari beliau sahaja, jika beliau kansel maka Gucmani jenis itu akan tok maharkan di sini . 

Gucmani Alam nusi mempunyai kelebihan Penarik kekayaan... Tok ni dok sembang pasal tarik kekayaan lama benor.. tapi terkadang takut juga ada yang sangka, duduk saja boleh kaya. 

Anda kena faham erti Rezeki... terkadang anda usaha bagai nak Rak, jenuh usaha, tapi hasilnya kecil... kita lihat orang terkadang tak peluh pun tapi boleh pakai kenderaan mewah, kehidupan stabil.. kita pelik..JANGAN pelik..itu rezekinya dan sudah pasti ada jalan dan usaha yang dia lakukan dan dia tidak akan cerita kepada kita.. kita pula lain.. dapat barang macam ni sibuk lah nak scan sana sini ibarat tak yakin.. masa p sana sini scan dah terbuang, usaha nak berjaya tidak ada, barang pun merajuk kerana sering di cuit Jin Scan orang lain.. ibarat tok berikan anda seorang perempuan untuk membantu anda berniaga... anak kecil sekalipun.. atau lelaki sekalipun baik tua atau muda.. anda pula sibuk suruh org cuit sana sini nak tengok lawa ke tidak sihat ke tidak, bawak p spital mana tau ada penyakit ke apa... lama lama... tak lari orang tu?... tak merajuk orang tu?.... tu org..ini khodam.. aura tu khodam la... energy tu khodam la..toksah dok sebut malaikat khodam batu mana nas atau firman kata Malaikat boleh di perintah Manusia, Nabi pun x perintah Malaikat... Ada?..kalau ada tolong bagitau kot tok terlepas selak dalam nas dan Firman. 

Barang mistik...kita dapat.. kita tatang bagai anak kita sendiri.. jaga dari di cuit orang, jaga dari di sentuh orang.. mana tau org ada penyakit dok jangkit dengan anak kita..umpama org lain punya aura ( khiodam diri dia ) entah entah hantu raya, entah entah jembalang saka.. mai dok sentuh barang kita.. JAHANAM p sekali barang kita..lepas tu boleh sakit, kena ganggu... BATU SAPA?... Batu Tok Mat GB... Ni Nampak Penumbok boh tang batang hidung baru tau.....

Kita ada barang.. simpan elok elok, dalam almari, buat cincin elok elok, kemas, cantik, orang tanya, kita jawab...alah untuk lawa lawa ja, lagu tu la.. dengan anak kita pun jangan habaq..budak budak umur 21 tahun pun bukan reti simpan rahsia. Simpan elok elok. Pakai elok elok. 

Kemudian kita tambah dengan doa. buat solat Hajat, Insyallah Aih..kita pun boleh mewah boleh senang macam Jiran  Kita. 

Gucmani Alam Nusi ni untuk pembuka jalan rezeki, jalan nak kaya.. jalan nak mewah.. memudahkan urusan.. kalau yang berat jadi ringan, yang susah jadi mudah yang ringan jadi lebih ringan yang mudah jadi lebih mudah. Pakai buat cincin..insyallah lepas ni usaha kecil tapi Hasil Lumayan..Hak Tu Kita mau...bukan dok kerja atau berniaga macam kuli batak tak tau apa apa, betui bendul percaya bulat bulat org berniaga tu tak PAKAI apa apa... sapa kata tak pakai apa apa?... ni Dunia Melayu. Dunia HASAD DENGKI, DUNIA PHD dan Dunia Dendam Kesumat...kadang kadang takda kait dengan dia pun dia dengki. Pelik Orang Kita Ni. 

Kalau kita berniaga kosong kosong..Ibratnya apa?.... kita race F1 Pakai Enjin Biasa... F1 Pesaing Enjin Turbo ...Bentuk F1 sama saja.. Biarpun bentuk Kita Canggih Lagi, Tapi Enjin Biasa.... Boleh Saing atau potong F1 Turbo tadi?..... 

Kalau Beli Gucmani ni... usah tunggu.. esok terus p berniaga, biarpun pasar malam..jangan pandang lekeh tau. Kalau Rezeki nak masuk tok takut anda sat g lenguh tangan nak pack barang, jenuh ambil order . Insyallah



Kod Produk : FTN 20217
Bentuk : Gucmani Alam Nusi
MAHAR : 2000 Mlr

GRAB : 1200 Mlr


GRAB SEMUA tak di buka, 1 org 1 sahaja




MAYBANK 551016691626  ( My Gemstone )

RHB 20129160006603 ( My Gemstone ) 


Anda Juga Boleh melakukan Pembayaran di PAYPAL dengan Klik Butang di Bawah 


Selepas Melakukan Pembayaran Sila Hantarkan Gambar Pembayaran anda, nama, alamat dan kod barang ke 

0178259540

Item Anda akan sampai ke Tangan anda dalam masa 3 hari Masa Terengganu Bekerja, Sekiranya tidak, sila Hantarkan Aduan kepada Tok Muda Secara Langsung







MAHAR


7 ulasan:

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami