Ahad, 26 Mac 2017

GELIGA REZEKI TOK WALI AL-SAGOFF







SOLD OUT
Abg Ram




















SOLD OUT
Tn Botak Al






P lah tanya Pakar Gemology dunia pun, insyallah dia akan cakap tok jual murah sangat. 

Allah huakbar.......

Indahnya Ciptaan Allah .... Allahhhh....

Tak syahdu ke tengok batu ni?


Ok,.. tok ulang semula, permaharan di GB tidak hanya untuk orang islam sahaja, ia terbuka bebas kepada mana mana Yang bernama manusia, Allah itu Adil

Pernah nampak batu cenggini?... Alhamdulillah 

Ia pemberian Wali Al-Sagoff dari kerajaan Nakawan, Nakawan ni.. banyak kerajaan jajahannya, tu kita tak mau amik pusing lah, buat sakit kepala tok nak hapal semuanya sekali.. dah la tok sekarang ni pelupa hahah... 

Geliga unik ini mempunyai bintik bintik di permukaannya dan di khabarkan bintiknya mampu hilang dan mampu bertambah sendiri mengikut permasalah pemilik..jika bintiknya menjadi banyak  , sila berawas sikit, jika bintiknya semakin berkurangan , insyallah adalah rezekinya nanti 

Item ini Fleksible dan ia di datangkan melalui GP baru baru ini , fleksible di mana sesiapa sahaja mampu memilikinya , tak kiralah apa permasalahnnya. 

Anggap sahaja ia pemberi amaran selain memudahkan urusan kerezekian anda



Kod Produk : GRTWAS 4317
Bentuk : Rezeki Wali Al-Sagoff
MAHAR : 80 Mlr














13 ulasan:

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami