Sabtu, 18 Mac 2017

AKIK KHODAM PUTERI JIN

























































































Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera.

Memandangkan Terlalu banyak Perolehan Batu akik dan tok pun sudah mengkelaskan mana yang alami dan mana yang isian dari alam ghoib, maka yang alami seperti di atas tok mengisikan Khodam Puteri Jin, Minta maaf amat sukar nak memperolehi Khodam Putera . Raja apatah lagi. Khodam bermaksud hamba, Hamba Kepada Allah , Bila mana tok memaksudkan Khodam maka mereka adalah hamba Allah yang beriman kepadaNya. Di dalam surah Ad-Dzariyat ayat 56 di mana ia menyebutkan " Tidak kami jadikan Jin dan manusia kecuali untuk beribadah kepada kami " . 

Ayat ini Jelas menunjukkan dengan nyata bahawa ada Jin juga yang beriman kepada Allah SWT , dan jika ada manusia yang engkar, maka begitu juga dengan mereka yang mana ada yang tidak beriman kepada Allah malah menaburkan Kesyirikan yang jelas di antara satu sama lain. 

Syirik adalah sebuah dosa yang wallahualam tidak akan di ampunkan Allah SWT , Syirik bukan sebuah perkataan yang umum untuk sesuatu namun ia khusus ke atas niat sesuatu ke atas sesuatu. Sekiranya anda memakan ubat sekalipun dan sembuh maka apabila anda beranggapan ubat itu menyembuhkan, maka ia adalah jelas syirik, namun anda perlu tahu bahawa memakan ubatan moden adalah sebuah usaha.

Sama juga dengan pemakaian batu permata , sekiranya anda beranggapan ia yang menyembuhkan, ia yang melindungi atau percaya tok ada kuasa mengisikan sesuatu dengan khodam, maka ia juga syirik. Anda perlu tahu tok di sini juga berdoa memohon kepada Allah agar di letakkan 1 makhluk yang bernama Jin untuk menjalankan tugasan yang di senaraikan di bawah. Patuh atau tidak patuh Jin ini akan suruhan dan amanah ini ialah bergantung kepada Siapa diri tok, sekiranya diri tok juga kong kalikong, maka jin yang duduk juga kong kali kong, jika sebaliknya maka anda ketahui sendiri sahaja. 

Menjadi atau tidak menjadi itu adalah urusan anda dengan tuhan dan bukan beerti makhluk Allah ini ( Tok muda ) di persalahkan pula, anda perlu muhasabah kembali di mana jika anda dalam kesulitan, anda ke pusat rawatan dan anda tidak sembuh walhal orang lain yang mempunyai masalah yang sama dapat di sembuhkan, ini kerana makhluk itu ( perawat ) bukan ada sebarang kuasa melainkan dia berdoa kepada Allah dan urusan Allah Lah yang akan menyebabkan anda sembuh atau terus di dalam masalah anda. 

Ini merujuk kepada dosa dosa kecil , jika anda merujuk kepada hadis maka jelas dosa dosa kecil menghalang dan memberi masalah kepada anda dan untuk tujuan ini anda perlu perbanyakkan istigfar, memohon maaf kepada mereka yang anda pernah sakiti baik secara langsung atau tidak langsung. Insyallah bila anda merawat atau berikhtiar menggunakan sebarang medium maka masalah anda akan mudah selesai, insyallah . 


Khodam Puteri ini Bernama : 

Raden Puteri Mas Nyawa atau nama Gelarannya Raden Puteri Jamilah Dan nama Bapanya Sultan Ali Akabar Al Fatahillah 

Ingin sekali tok mengingatkan bahawa Panggilan Khodam ini bukan beerti khodam kepada bakal pemilik batu ini, namun ia khodam kepada Allah SWT yang mana ia beriman kepada Allah dan ia boleh meninggalkan setiap batu ini sekiranya pemilik batu ini melakukan perkara perkara durjana dan engkar kepada Suruhan islam. 


Kegunaan Batu yang di ritual secara komplikated oleh tok muda ini di gunakan di sebagai :

Benteng sihir dan sekiranya ada yang menyihir ia akan di pulangkan sebagaimana ia datang.

Merawat pesakit terkena ain, sihir atau gangguan dengan izin Allah SWT

Di pakai sebagai cincin mampu menundukkan lawan 

Di pakaikan sebagai loket mampu menaikkan wibawa, pengasehan dan ilmu seseorang  melalui aura zikrullah yang diisikan

Menjaga Seluruh anggota keluarga pemilik dari sihir, gangguan dan ain. 

Memberi Gerak Hati kepada pemilik sekiranya ada musibah bakal hadir samada pada ketika itu atau dalam tempoh terdekat 



Untuk hal hal di atas pemilik tidak perlu mengamalkan apa apa kecuali tidak meninggalkan solat kerana Allah SWT ( jangan kerana batu ini ) dan menjaga amalan kebaikan, selagi itulah Sang Puteri ini kekal ada dan bermaksud kelebihan ini ada. 

Tok tidak mengesyorkan kepada anda sekiranya anda orang yang tidak mahu bersolat sekiranya anda islam, 

Untuk orang bukan islam juga boleh di pakai, Allah itu Adil, syarat di atas di kenakan kepada bukan islam, namun anda tidak boleh melakukan perbuatan yang di tegah di dalam islam dan berdosa besar yakni 

Berzina

Meminum arak

Berjudi 



Kod Produk : GB8 13317
Bentuk : Batu Puteri Gunung Ledang
MAHAR : 222.25

GRAB SATU SATU : 200.25

GRAB SEMUA : 1 org hanya di benarkan 1 sahaja






MAYBANK 551016691626  ( My Gemstone )

RHB 20129160006603 ( My Gemstone ) 


Anda Juga Boleh melakukan Pembayaran di PAYPAL dengan Klik Butang di Bawah 


Selepas Melakukan Pembayaran Sila Hantarkan Gambar Pembayaran anda, nama, alamat dan kod barang ke 

0178259540

Item Anda akan sampai ke Tangan anda dalam masa 3 hari Masa Terengganu Bekerja, Sekiranya tidak, sila Hantarkan Aduan kepada Tok Muda Secara Langsung



MAHAR


11 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN