Selasa, 7 Mac 2017

AKIK LAPIS + MANI GAJAH



































































































































Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera..

Amacam cun?.... Ini tok isikan dah siap siap dan mengambil masa 3 hari selama tok bertasbeh selepas tahajud di dalam kemudahan 1 sahaja.. tok sah banyak banyak lah... sat g takut kelebihan banyak, batu mudah rosak.. mudah pecah. 

Ada 2 jenis kat sini, yang berlapis lapis tu akik lapis, yang x berlapis tu mani gajah biasa yang biasa org jual.. kalau kata biasa jangan pandang rendah pula.. biasa maksudnya yang biasa org jual .

Kemudian tok isikan dengan kelebihan 1 iaitu PENGASEHAN...biar org tengok kita org kasih kita, mudah simpati, mudah kesian.. alah ramai org dok pakai ilmu tooo.. haaa


Kita tak perlu cakap banyak, sebab pun tengah kalut la ni... silakan



Kod Produk : GBE 6317
Bentuk : AKIK MANI GAJAH & LAPIS
MAHAR : 40 Mlr

GRAB SEMUA 210 Mlr





MAHAR


8 ulasan:

  1. GRAB 2A
    .:: Hempedu Pasir ::.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Maaf Tok saya lepaskan GRAB 2A (UNGRAB 2A)
      tak berkesempatan untuk melakukan pembayaran dalam tempoh 12jam yg telah ditetapkan terlalu sibuk dengan tugas seharian bagi peluang rakan2 lain yg berkehendak MG.

      .:: Hempedu Pasir ::.

      Padam
    2. Baik tuan . Tak apa tuan .nanti dah ada tuan ke sini dan lihat semula. Jika masih ada insyallah rezeki tuan

      Padam
  2. Salam.tok blh sy grab 4a?

    BalasPadam
  3. Balasan
    1. ya, esok ada keluar lagi mani gajah, tgu tuan

      Padam

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami