Isnin, 27 Mac 2017

JASPER


























SOLD OUT
Tn Silver Rayleigh



Ni untuk perubatan... maaf kalau tok x boleh cakap banyak.. bukan pasai apa.. tok tengah menyesuaikan diri dengan suhu panas di negeri Perlis ni.. tu hari balik tengah sejuk..hujan sepanjang masa 24 jam.. la ni panas 24 jam.. paham la Suhu Perlis ni..tak sama kawasan Khatulistiwa, di sini suhu Tropika. 

Di atas ialah Batu Pemberian Puteri Cempaka , tapi mr baz p letak nama Jasper, walhal ia bukan jasper,,.. tok layan saja la hahaha. 

Ia di gunakan di dalam Perubatan... sakit kepala , pening pening akibat minyak naik... darah pun boleh naik wooo.. mujur manusia tak boleh naik minyak, lembu atau kerbau saja boleh naik minyak..kalau x ada jugak la yang kena sondol ye dak bhahahha... Panas panas pun sempat bergurau tok ni. 

Di rendamkan dalam air dan di minum, serius untuk sakit kepala ya. insyallah... kalau nak cuba untuk penyakit lain, maka silakan. opss. lupa.. untuk gangguan juga boleh..MAMPU test, p cari org kena rasuk, tunjuk depan mata dia kemudian masukkan dalam air, baca bismillah, selawat dan minum kemudian sembor ke arah yang kena histeri.. tengok la macam mana pegi dia insyallah. 


Kod Produk : JASPER 25217
Bentuk : Mustika P. Cempaka
MAHAR : RM 20


12 ulasan:

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami