Ahad, 5 Mac 2017

GELIGA ULAR TEDUNG SELAR



























Sengaja tok keluarkan saki baki koleksi tok. sebab ramai newbie di sini yang belum memilikinya, jika anda ingin tahu boleh kata 100% otai blog GB di luar sana memakainya sehingga kini... 

Deskripsinya 


1



GUTS Baru dari sumber terbaru yang tok janjikan.. ni baru dapat, masih fresh, masih bau hanyir ular dan tanah masa di proses. 

Sama kelebihan dan kekuatan dengan GUTS2 lepas, cuma di atas permintaan anda sendiri sejak beberapa bulan lepas , alhamdulillah, tok dapatkan juga lah memandangkan ada sedikit masa lapang untuk tok mendapatkannya.

Mempunyai Kelebihan :

Kewibawaan dan di segani orang , apa sahaja kata di turuti dan segala rahsia akan di ceritakan di hadapan kita

Mempunyai aura dalaman yang berhubung dengan aura dalaman pemakai, jika di renung dengan mata, mampu menundukkan, mampu memiliki dan mampu memerintah mengikut niat pemakai

Penunduk binatang dan ular

Tiada pembisa pukulan namun mempunyai penawar pukulan jika di pukul dengan benda berbisa kepada tuannya.

Item GUTS adalah antara item misteri di dalam Blog GB dan ia di perolehi melalui lubang ular atau sarang ular bagi ular yang sudah besar dan tua. Jika anda pernah melihat sarang tebuan tanah yang sudah mengeras menjadi batu, maka ia sama dengan sarang ular... sekutu tok di JB mempunyai sarang tebuan menjadi batu ini di dalam simpanannya. 

Alhamdulillah, di ingatkan lagi dengan sekerasnya, ia bukanlah batu amethyst dan ia bukanlah jenis yang sering di jual di pasaran sebagai sebuah permata yang di kenali umum. 

Batu Geliga Ular Tedung Selar ini mempunyai ciri ciri seperti batu bacan di mana mampu menggerakkan permukaan Hp atau swap aplikasi di skrin hp.

Insyallah buat masa kini stok tak banyak, masih bertanah lagi offline di sini dah rembat untuk di maharkan di gerai mereka atau kedai mereka sendiri. Main ketuk ketuk saja, nasib lah sapa dapat banyak sapa dapat sikit. 

Stok lain sedang tok cari lagi dan tidak di jamin akan keberadaannya dalam masa terdekat ( stok baru lain ) 

2

Tedia , keluar dah


Apa ingat batu BACAN saja ka  boleh SWAP skrin hp Pintar anda walau pun tak di pakai di jari?.... GUTS ini juga mampu menggerakkan skrin hp anda tanpa perlu di panaskan dahulu di jari 

Menjadi kebanggaan orang indonesia , sampaikan di meja meja peniaga batu bacan akan di SWAP terlebih dahulu bagi membuktikan keasliannya.. Lihat sini rakyat Indonesia.. kami juga punya Geliga / Bukan batu yang mampu di swapkan di atas skrin Hp, ada kah mana mana geliga ( yang kamu panggil mustika ) mampu swap skrin Hp Tanpa di panaskan terlebih dahulu di jari?... 

Cuma Obama tidak hadir ke sini dan Perdana Menteri kami bukanlah Kaki Batu permata untuk dia hadiahkan kepada Obama semasa kehadirannya ke sini.. 

Betapa bernilainya Batu bacan kamu sehingga Jutaan Rupiah, malah ada yang Puluh juta. Geliga kami tidaklah semahal itu, namun ia kaya khasiatnya seperti batu bacan kebanggaan kamu sekarang, malah rupanya juga lebih cantik dari bacan Indonesia yang hanya mempunyai inclusion 1 warna, sementara kami mempunyai sisik biru di permukaannya. Alhamdulillah.. Maka kami di sini juga layak berbangga kerana memilik geliga yang setara batu bacan yang di julangkan kini

Insyallah :

Kewibawaan dan di segani orang , apa sahaja kata di turuti dan segala rahsia akan di ceritakan di hadapan kita

Mempunyai aura dalaman yang berhubung dengan aura dalaman pemakai, jika di renung dengan mata, mampu menundukkan, mampu memiliki dan mampu memerintah mengikut niat pemakai

Penunduk binatang dan ular

Tiada pembisa pukulan namun mempunyai penawar pukulan jika di pukul dengan benda berbisa kepada tuannya. 

Kajian lengkap mengenainya sudah tamat setelah 1 tahun mengkaji tentangnya, alhamdulillah

3

Alhamdulillah, pertapaan tok selama 2 hari di waktu lewat malam membuahkan hasil, syukur sangat sangat, lama tak dapat barang sebab kawasan tasek yang Tok dok ambil batu tu cina buat lombong pasir ( kawasan tepi tok duduk ), dengki betul la cina tu.

Jadi nak tak nak terpaksa lah Tok membuka kawasan baru yang berdekatan dan mempunyai sumber air juga, alhamdulillah.. kawasan ini menarik juga. Ikan patin, Toman, Haruan dan keli banyak sungguh.... tu bab ikan... Beerti rezeki di kawasan itu masih lagi luas. Yang dulu jauh dari kawasan orang, yang sekarang dekat pulak dgn umah kongsi Indon , tak apa lah..benda pun jauh ke dalam hutan ( 20 minit pakai 4wd dari jalan besar ), jalan besar tu pulak nak ke bandar kota sejauh 40 Km, Kulai 35 Km, Kluang 60 Km. Dari umah Tok pulak 30 Km. 

Sahabat sahabat lama Tok jumpa Tok 2-3 hari lepas, dia pandang je muka Tok neh..... Ehh..kau boleh tahan pulak kerja macam ni ye, malam update blog, petang masuk hutan, pagi tidur... tapi aku tgk org tak hargai juga kerja kau, baik kau buat kontrak aje lagi senang. Dok susah susah kena nyamuk , unggas... belum masuk kalau terpijak ular lagi.... semata mata nak mencari sesuap nasi. Orang tak hargai kerja kau... baik kau resign aje.. buat tarik tu hobi hobi aje bila kau nak.

Erm... memang... seminggu lepas ada murid tok yg kena haruk sebab kes ni lah...... 

Mudah jeTok cakap...... Korang x caya... maka p lah buat tarik sendiri.... kot hangpa dok p tarik dalam kedai dan tepi jalan je la kot seperti mana yg org buat.... berlambak skrg.... wah skrg banyak kan guru tarik batu.... tak laku la kedai kedai cina yg jual gems ni kan..... maka kayalah Negara kita, makmur dan harmoni sebab org boleh tarik batu permata senang senang aje ...... tapi mahai juga.... adessss.


================

Di atas adalah Geliga Ular Tedung selar yang Tok perolehi semasa bertapa di kawasan Bukit kepala Jepun , Tasek Linggiu. Semasa pembukaan gerbang baharu, alhamdulillah bertimbun timbun barang di perolehi ... syukur sangat Ya Allah......

4

Tok dapat inform dari seorang sahabat mistik jenis ini selalunya dimiliki oleh Raja Selar di dalam sesuatu kawasan... Wallahualam., Tok pelik juga sebab bukan sebiji Tok dapt. yang kps pun ada kan kita pernah maharkan.

Wallahualam...

Bagi Tok Geliga Ular sebenarnya ialah untuk Mahabbah dan kasih sayang sesama makhluk., pernah lihat bagaimana ular mengawan, dia punya lekatt... haa.. mcm tu la....



Kod Produk : GUTS 4317
Bentuk : GUTS
MAHAR : 350 mlr

GRAB SEMUA 600 Mlr






MAHAR


3 ulasan:

  1. Assalamualaikum tok, guts ni ada lg x? Kalau ada sy nk grab 2a

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumussalam wbt tuan.. Tuan boleh berhubung dgn PA tok, 0178259540 Mr Baz. kalau ikutkan kat sni mmg xde org grab tp bila item dh lama kekadang customer buat permaharan tanpa on line. Apa2 pun tuan sila berhubung dgn Mr Baz dlu ya, andai masih ada item ni, in sya Allah jadi rezeki tuan la. Kalau xde, cuba tanya stok dapur ye..

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN