Selasa, 28 Mac 2017

RAJA MANI GAJAH









RMG ni kalau suluh bawah macam ada no 8. Kata Mr Baz... Tok baru semalam pulang dari Kerajaan Sabara .. jam 5.00am tepat tadi tok landing di rumah tok. Menewarang ke sana.. bukan p nyata la.. p nyata jawab dia tak balik dah .. nu kat sana berapa banyak kerajaan nak tangkap tok buat menantu depa.. aih.. tak caya sudah, tak suruh percaya pun hahaha.. 

Kerajaan Sabara ni tak jauh dari rumah tok dan sebuah kerajaan yang lebih terdalam dari kerajaan Jerung atau Rusila... terdalam tu macam mana?.... ok.. katakan sebelum ni anda nampak kasyaf 1 kerajaan di jalan sekian sekian... esok lusa anda lalu anda nampak di jalan tu ada tambahan kerajaan lain pula nun atas bukit, semalam lalu x nampak... sebab apa jadi macam tu.. ni khayalan ka apa?... tidak ..itu bukan khayalan... Yang Nabi kita kata cuma 1 , Mimpi tu mainan syaitan.. tapi kita drive bukan dalam keadaan tidur.. kita dalam keadaan jaga betol tak?.. Jadi ia bukan mainan syaitan.. toksah dok sebut apa khayalan la, imaginasi la, bayangan la... KALAU ayat ayat Ni ada dalam Al-Quran dan Allah sebut, maka Tok terima apa semua ni adalah imaginasi.. kalau takda, hangpa kena ikut cara aku ok.. 

Kerajaan Sabara ni kerajaan Terdalam sikit dari jerung dan Rusila atau Betong... alam ghoib ni dia ada banyak lapisan.. banyakkkkkkkk.. bukan 1.. jangan memperkecilkan kekuasaan Allah tu... ni semua ialah Sirr Allah , bukan semua orang Allah akan bagi kefahaman dan untuk menerima, yang Allah inginkan sahaja MAMPU menerima statement ini. Yang menunjukkan taraf kedudukan Maqam antara anda dengan Allah SWT.. tu.. tinggi benda ni. bukan rendah rendah.. nak paham tentang benda ghoib.. kita tengok maqam seseorang tu tahap mana, kalau maqam dia rendah..sah.. memang dia tak boleh terima.. dia akan pusing kok nu pusing kok ni... kait sana kait sini macam mata kail. Jadi anda paham bahawa kerajaan Sabara ni duduk dalam sikit dari kerajaan lainnya.... sebab tu hari ni tak nampak, esok boleh nampak... pasai pa jadi lagu tu.... dah maqam kita rendah..kenapa esok boleh nampak pula... bila boleh nampak pula..tu bukan masalah maqam, tu masalah fokus... hari hari kita fokus, maka lama kelamaan semuanya terbuka nyata kepada kita... tau fokus?.... pandang 1 sudut pokok.. perati betui betui.... anda akan nampak macam macam, daunnya, kulitnya, ulatnya, semutnya, semut jenis apa, semut dok usung apa , daun mana hak koyak, daun mana hak elok.. ada akar berbelit dan sebagainya...tu baru 1 sudut anda fokus.... kalau tak fokus lagu mana pula?.... tak fokus ni pandang sekali  lalu saja... apa sangat anda nampak?... ok paham dak perumpamaan tu?... maksudnya bila kita fokus ni kita akan nampak jelas, makin lama makin banyak benda kita akan nampak ... tu baru 1 sudut ........ masyallah, 1 sudut dah nampak macam macam.. Hebat tak Allah?... Hebatttt..Umpama no 2 ialah... bila orang kata ada alam bunian ada alam bunian terdalam dan sebagainya.... kita kata.. bohong aih tok mat ni... taubat la tok mat oiii.... ibaratnya.. kita pandang 1 sudut pohon di hutan...kita tengok elok elok, ada semut kat batang pokok tu.... kalau pandang sekilas memang tak nampak..... lalu kita cakap kat member kita.. weii mat.. ada semut kat pokok tu... dan kawan kita tengok sekali imbas dan kata... mana ada. bohong hang ni.... haaaa.. Nampak tak ?.... nampak tak di mana masalahnya kalau tak fokus?... so sama lah dengan benda macam ni.. kena fokus. 


Apa sebab tok p sana?.. ada la takkan tok nak cerita semua, jenuh la lagu tu.. ni kalau cerita panjang panjang kena mintak upah menulis pula ni hahaha.. gurau saja na

Raja mani Gajah ini di gunakan sebagai medium :

Pengasehan 





Dan di pakai sebagai cincin di jari atau loket.. boleh belaka. 

Bila Pakai medium pengasehan ni.. kena ingat la... bukan kita pakai saja... terus orang lelaki, perempuan mai dakap peluk cium kita ...bukan... anda jangan la terpengaruh sangat dengan movie barat ni.. hak tu baru betui bohong... kesan yang melampau lampau... kalau nak lagu tu.. boleh bukan tak boleh.... nak tau cara........... ?

Lakukan amalan yang Nabi suruh, nanti kat syurga, berduyun Bidadari beratur nak peluk cium kita siap ajak ke katil lagi... haaa tu baru dia.... ni kalut nak ke makhluk yang berak pun busuk.. muka lawa , berak busuk , muka hansem, berak busuk juga woii hahaha.. 

Bila kita pakai medium pengasehan.... diri kita yang tak berapa nak hansem atau lawa ni orang nampak lebih hansem dan lawa, naik la hansem dan lawa tu dalam 5-10% dari biasa..kalau MGT boleh la sampai 80%. Dan kita still kena mengayat la... dah kena ingat juga , kalau perempuan yang kita mengayat tu ada pakwe 200x Ganda hansem dari kita walau dah upgrade 80%.. pakwe dia hansem lagi walau kita dah nampak hansem.... tu pakwe dia tak pakai barang tu... maklum la anak kacukan... haa.. x dapat jugaaaaa la.. gigit jari jugak... Jadi.. agak agak , agak agak serasi, sepadang dengan kita, insyallah Dapat. 

Ada yang tanya Tok.. nak minyak pengaseh la apa semua... Tuan tuan. cik cik... hari ni dan bukan hari ni saja, hari hari sebelum hari ini pun tok ada bagitau... kalau tuan tuan pakai minyak pengaseh nak ngurat, nak calit.. Demi Allah Percayalah...perkahwinan anda tu x kekal lama... banyak dah..bukan banyak.. kesemua yang pakai minyak pengaseh, semua ada problem... cuba tanya la, acu tanya tengok.. yang mana dok bercerai berai tu , boleh kata 99% pakai minyak pengaseh, amalan pengaseh, amalan lepas solat nak bagi orang kesian, amalan org sayang, amalan tak kira la mantera ka, ayat ayat suci ka.. masuk bab nak UBAH Takdir ni, dia dah tak kira dah hang pakai ayat kayangan ke 7 sekalipun... kalau MELAWAN kehendak Allah, maka Allah bagi... tapi ingat....DIA BUKAN JODOHMU.... maka sampai 1 masa... Kun Fayakun.... BERCERAI... 

Minyak pengaseh ni, ayat apa pun.. macam tok kata di atas.. bila mati PEMBUAT minyak pengaseh, maka kesan ini akan tawar, pula kalau tak mati pun, pembuat minyak pengaseh ni dah tak beramal, dah tak seru lagi kekuatan minyak pengaseh buatannya.. maka kesannya akan tawar dan dah x menjadi..... masa tu.. jangan terkejut kalau tiba tiba bini kita dok diam........ tiba tiba dia bersuara " macam mana saya boleh kahwin dengan awak ek?".. Hah.. PELUH di buatnya...... time tu nak kata apa?... sebab perempuan ni..kalau dia dah mula kata, maksudnya dia dah dok ligat pikir ni dalam kepala dia, kita nak COVER apa?... nak Cover lagu mana, sure tak jalan... dan akhirnya suram, hambar dan tawar.... rumah tangga itu runtuh binasa.... P bawak ke ustaz.. ustaz kata ada org sihir...... betui dah kata ustaz tu.... KITA LAH suami atau isteri yang menggunakan SIHIR itu, jangan lah salah kan orang lain... pandang diri kita dulu.. 

Jadi nasihat tok, pakai lah batu batu yang alami, yang Allah cipta..tanpa ada di puja puja dan kesannya pun untuk membantu..bukan untuk mengubah.. kalau bukan Hak kita, takkan dapat... pegang tu cukup lah... toksah kecewa la kalau pompuan tak mau.. zaman la ni pompuan banyak dari lelaki... tok muda sendiri pun ada 3 dara dok ligan la ni, jangan wat main.,.. berpeluh bini aku di buatnya...Tapi tok muda bukan jenis murah punya orang.. so wife tok memang trust la... pompuan lain tu toksah la nak test test tok muda, kot sat g tok muda buat sungguh dok ingat ke tok muda sampai mati sementara tok muda buat tatau je dengan hangpa.. mau? ..nak sangat hahaha


Kod Produk : A8 18217
Bentuk : RMG
MAHAR : RM 200





1 ulasan:

  1. Alhamdulillah...panjang bukan sebarang..panjang penulisan penuh isinya..

    BalasPadam

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami