Ahad, 26 Mac 2017

BESI KUNINGAN






SOLD OUT
Tn Roy Dunz






































SOLD OUT
Tn KT Salleh




















SOLD OUT
Tn Mazlan KK





















Bukan emas, minta maaf, tapi jika anda sanggup simpan sekitar 1000 tahun lagi insyallah jadi emas... ada orang panggil emas tak masak.. 

Mungkin anda lihat di blog ini barang ini macam mudah dapat, ya memang mudah nak dapat kalau datang musim, kalau tak kena musim, tunggu 2 tahun pun belum tentu ada. 

Kuningan terkenal semenjak zaman dulu dulu, nun zaman Sebelum Majapahit lagi sebagai medium :

Kekebalan darurat. Jika di masukkan ke dalam kulit melalui cara ghoib mampu kebal umum. itu pengalaman tok, tapi guru yang boleh memasukkan secara ghoib ke dalam badan agak sukar di temui. dan keduanya jika nanti nak mati macam mana...?..umpama pakai susuk pula..malah lebih besar dari susuk, berat nanang gini. 

Pakai buat cincin sudah.. bagi kena kulit. Jika 1 ketika memerlukan dalam peperangan. buka dan belah kulit siku dan masukkan ke dalam dan jahit, mungkin sekarang anda akan kata mengarut..nanti dah berdepan dengan peluru baru anda tahu mana mengarut mana tercarut tercirit dan sebagainya, ketika itu apa sahaja org kata kebal pun anda mampu walau untuk membelah kulit perut.. berani bet punya lah. Masa tu kalau tok jual sebiji RM 10k pun anda sanggup membelinya.. ketika perang wang ada guna?.... jika tok minta emas 500 Gram pun anda sanggup berikan demi untuk anak dan isteri.. 

Itulah apa akan berlaku ketika peperangan..lihat di Syria... boss kontraktor besar pun sanggup menggadaikan rumahnya hanya semata mata untuk mendapat laluan selamat ke sempadan...jika sekarang nak ke sempadan... apa sampaikah kosnya sebesar rumah banglo ?.... tidak... 

Negara kita memang aman..ya Alhamdulillah..kita tidak minta perang, tapi tidak selamanya ia akan aman memandangkan negara kita punya dan kaya dengan sumber hasil bumi... habis minyak dalam bumi, minyak atas bumi ( sawit ) penuh di permukaan, emas , petroleum terbaik di negara kita. Jika suatu masa sampai giliran kita..... apakah persiapan kita selain untuk melarikan diri?

Jangan bertanya kepada kami atau mempersoalkan kami kenapa kami maharkan ia murah.. kiranya nak dapat sebiji HP i phone refurbished pun tak dapat.... hal ini sudah tok muda jelaskan berkali kali suatu ketika dahulu berkaitan WANG.,.apakah itu wang.. bagi kami kini, cukuplah dengan membayar gaji pekerja dan sebagainya. 



Kod Produk : B.KUNING 20217
Bentuk : Besi Kuningan
MAHAR : RM 450



Bagi Newbie... sebelum melakukan pembayaran sila tunggu komen di keluarkan oleh tok, selepas konpem anda menang, maka dah boleh buat bayaran ya...

Maybank : 551016691626 My Gemstone 

RHB : 20129160006603 My Gemstone 

Paypal 1 : limbunganmayasdnbhd@gmail.com
Paypal 2 : mohdyasirahmadrozi@gmail.com


Kemudian Hantarkan gambar slip bayaran 

Nama

Alamat

Kod Barang 

Ke


0178259540

SIAP!!!


18 ulasan:

  1. 5A......kalau ade lagi saya nak Tok.....klau ade esuk saya bank in.

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN