Selasa, 28 Mac 2017

GELIGA RAJA ZAROF


















































Sejenis Perolehan dari Raja Zaroff Kerajaan Sabara. Bukan Panglima Zarof .. nama nak sama , org tak sama. Kes macam ni selalu sangat berlaku.. 

terkadang ada orang tanya tok.. kenal tak Puteri Balqis... tok tanya dia mana 1 .. dia cakap Puteri Balqis yang tu la... yang jaga batu delima.. owwwww. yang jaga batu delima.. sat tok selak yellow pages Bunian dulu, sebab yang jaga delima ni dan namanya Balqis bukan 1 orang, ada yang bernama Nur Balqis, ada nama Siti Balqis, Ada Nama Wan Balqis, Ada Tg Balqis..... tu yang di sebutkan .. yang mana 1... Alam bunian ni dah la luas... ramai pula orangnya dari manusia.. jadi 1 nama tu pasti lekat kepada ratusan atau ribuan orang nama sama... Terkadang ada yang tanya tok Kenal tak nama itu dan ini... dan nama itu kenal tok, kenapa tok boleh tak kenal dia.... Lalu dengan Selamber beruk nya tok bertanya semula... "Kenal tak Najib PM Kita?.." dia jawab dia kenal... kemudian Tok tanya lagi " Najib kena tuan tak ?"... haa, awat tak terkedu... maka sama juga jawapan , kenapa org kenal tok, tapi tok tak kenal orang... tu jawab dia. 

Ok. Raja Zaarof ialah Raja Kecil, maksud Raja Jajahan Bagi Keranaa Sabara, item di atas ni mempunyai kelebihan PENGASEHAN, tapi jika anda lihat... rupa parasnya, anda sendiri berasa complicated kan... kerana uratnya yang terlalu unik dan jarang di lihat orang urat seperti ini... itu keunikannya selain kelebihannya sebagai pengasehan


Pakai sebagai cincin.. ada yang tanya tok , terutama yang newbie lah ...Macam mana cara jaga batu permata jualan tok?... Cara jaga batu tok adalah paling mudah.. sebab apa mudah?:

Bangsa kita pemalas

Solat pun x cukup, nikan nak jaga kebajikan BATU?

Anak bini tak terpelihara, ini kan nak jaga kebajikan dan keperluan batu?....


MAKA, jangan menyusahkan diri dengan penjagaan yang rumit dan sukar.. ingat.. masa kita amat berharga... umumnya cara jaga permata kami amat mudah dengan hanya di masukkan ke dalam bekas ada sedikit beras atau di pakai sebagai cincin. Bila buat cincin haba tangan kita lah yang akan menjaga, dan mengaktifkan kelebihan geliga jualan kami. Kenapa letak beras, letak dulu baru tau... lama lama kelihatan beras ini akan hancur dan habis dengan sendirinya.. buat dulu baru tanya.. Tok kenapa dah 3 tahun beras dok lagu tu jugak... haaa..kalau jadi lagu tu baru boleh tanya haha. ok na.




Kod Produk : GRZ 15217
Bentuk : GELIGA MANI GAJAH SABARA
MAHAR : RM 125.25






Bagi Newbie... sebelum melakukan pembayaran sila tunggu komen di keluarkan oleh tok, selepas konpem anda menang, maka dah boleh buat bayaran ya...

Maybank : 551016691626 My Gemstone 

RHB : 20129160006603 My Gemstone 

Paypal 1 : limbunganmayasdnbhd@gmail.com
Paypal 2 : mohdyasirahmadrozi@gmail.com


Kemudian Hantarkan gambar slip bayaran 

Nama

Alamat

Kod Barang 

Ke


0178259540

SIAP!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami