Rabu, 22 Mac 2017

BADAR KURSANI
































Assalamualaikum wbt semua , alhamdulillah tok di sini lagu tu lah atas izinNya. Di harapkan tuan tuan lebih sihat dan bertenaga hari ini. 

Untuk menambahkan semangat anda insyallah item King Hyper rare Ini akan tok berikan pada nilai terbaik memandangkan stok di perolehi lagi tapi taklah sebanyak akik lepas tu ya hahaha... itu pun ada yang tok belum publish lagi akik akik tu, banyak sangat sampai tok pun naik malu nak memaharkannya kepada tuan  tuan. 

Di atas ialah Badar Kursani atau Org panggil Badar Besi. Mempunyai kekuatan kekebalan darurat yang hampir nak ke umum, bila tok kata HAMPIR ni jangan esok dok p kerat jari buat test pula. Hampir maksudnya anda perlu menjaganya, menapakannya , kalau x pandai hantar kepada guru guru yang berkebolehan untuk menjadikannya Kebal Umum. Kalau jumpa guru guru yang benar berkebolehan dalam bidang ini , insyallah berjaya. 

Usah di tanya tok , tok x boleh buat ka... x kan tak boleh buat kalau tarik batu tok boleh... macam ni lah tuan tuan, kalau tuan tuan ni kerja nya towing car yang rosak... tuan tuan boleh tak repair kereta yang rosak tu... dari towing saja kenapa tak repair saja terus... ya..jawapannya sama lah... xda masa... dan macam macam lagi.... kalau alasan tok mudah saja... kalau semua tok boleh buat.. dah lama tok muda ni jadi Ayah PIN... tak perlu nak memaharkan apa apa kat internet ni, org mai suap bagi makan bagi duit dan sebagainya.. tapi minta maaf lah sebab tok bukan lah ayah pin. 

Badar kursani ni di kenali sebagai medium kekebalan... kalau dalam peperangan tu tak yah test test dah ..memang dah dalam kecemasan dah tu. boleh p duduk tengah jalan di tengah peluru yang sedang terbang sana sini. Time tu insyallah dengan izin Allah tok jamin menjadi kebal..


Selalunya harganya RM 500. tapi tok tau anda semua di sini rasa amat berat dengan kenaikan segala mak nenek.. bukan anda sahaja tok sebagai peniaga pun nak bayar itu dan ini terasa bebannya tambahan ada staff staff yang ramai , nak buang..bukan cara tok, nak menjunam biarlah tok junam bersama mereka. Tu lah tok muda ni.. 

Jadi tok muda akan berkorban buat anda dengan menurunkan harga item ini untuk tidak mengekang Hobi kegemaran anda di dalam dunia mistik. Terbalik cara tok ni kan... kalau orang lain, harga barang naik, maka harga pun naik, tapi insyallah untuk anda semua. sementara kekangan ini , maka kita kendurkan demi hobi anda , tok tidak mahu akibat kekangan ini akan menyekat dan melupuskan hobi anda, ini ibaratnya melupuskan adat dan resam nenek melayu kita yang mana kelak memang HANYA VIP sahaja mampu memilikinya.... p mai p mai tang tu, boleh ke depa juga. Berbalik kepada permaharan di dalam blog ini iaitu permaharan termurah di dalam dunia mistik nusantara , insyallah. Keadaan ini akan berkekalan sekiranya ia mampu membantu anda terus di dalam bidang ini dan membantu diri tok juga untuk menjaga kebajikan semua pekerja tok, so win win situation. ok.. insyallah Tiada rugi jika Give and Take



Kod Produk : BADARK 21317
Bentuk : Badar Kursani
MAHAR : RM 120

Harga sebenar ialah RM 500, harga semasa ialah RM 480 ... Terpulang kepada anda untuk mengambil kesempatan ini atau sebaliknya








9 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN