Rabu, 22 Mac 2017

GELIGA DEWA KENCHANA















































HARGA ASAL RM 500

Masih lagi sehingga ke hari ini ( 22 Mar 2017 )

 Kategorikan sebagai UNCLASSIFIED


Bukan Nilam

Bukan Petir

Bukan Cat eyes

Bukan Sapphire


Item ini pemberian Dewa Kencana Alam Kerajaan Kenyir bersama puteri Seri di sana. Sampai hari ini tok belum mengetahui nama kerajaan mereka, Pagi tadi sebelum hadirnya Pihak UMT nak buat kajian kelulut pun tok sempat ke sana ambil barang dari Puteri Seri. Amat perahsia sungguh. 

Batu ini ada Cermin 3D di permukaannya. Jika anda amati betul betul anda akan lihat permukaannya kelihatan bersinar dan mempunyai imbasan Cahaya, Yang memaharkannya akan melihat sendiri nanti.. Kalau tok yang handle Kamera, tok akan buat 1 Gambar Format GiF. 


Kelebihan di dalam :

Penundukan Mustajab dengan izin Allah SWT

Penembus hati manusia .... benda baru di dalam blog GB.. penembus bermaksud anda mudah mengagak apakah yang ada di dalam hati seseorang. Agakan itu anda jangan ambil remeh.

Penggelak sihir dan menumbal semula kepada sang penghantar

Penunduk dan penggerun makhluk halus 



Ingin Tok tekankan sekali lagi bahawa pemakaian batu permata alami tidak memerlukan sebarang amalan kecuali penyerahan sepenuhnya kepada Allah Bagi Islam dan Tuhan bagi yang bukan islam, Item ini ciptaan yang Maha Esa dan semestinya ia hanya terkabul bagi mereka yang beriman dan berserah diri kepada yang Maha Esa setelah semua usaha di lakukan. 

Pemakaian item item seperti ini adalah sebuah usaha, bukan beerti ia punya kuasa melebihi Yang maha Kuasa atau menggantikan Yang Maha Esa, oleh demikian pemakaian item item mistik mestilah di bawah bimbingan orang orang yang berilmu dan insyallah di GB kita bukan sekadar memahar, namun juga cuba membimbing pelanggan pelanggan di sini agar sentiasa di jalan yang lurus di samping berusaha. 

Usaha ada banyak jenis usaha, dan usaha ada 2 jalan 2 arah, arah kanan  atau arah kiri... bergantung kepada niat kita masing masing.

Contohnya untuk ke tempat kerja... jika tiada kereta anda akan naik bas, atau LRT, jika tiada LRT anda akan tumpang kawan, Jika kawan tiada anda akan naik basikal jika anda tiada basikal atau dalam dunia ini tidak wujud semua ini... dan yang wujud ialah batu yang boleh membuatkan manusia ke sana ke sini, maka manusia akan menggunakan batu untuk sampai ke pejabat. Ia adalah atas pilihan dan jalan usaha. Jika dunia ini bergantung kepada batu semata mata.. dan bila hadirnya teknologi kenderaan..mungkin pada ketika itu orang yang memakai kenderaan akan di anggap syirik... ia antara kebiasaan dan penerimaan masyarakat serta keperluan menggunakannya. 

( Butang Paypal Tidak kami sediakan kerana ada pelanggan gagal membaca deskripsi kami kerana masalah browser ) 

Kod Produk : GDK 21317
Bentuk : Geliga Dewa Kencana Alam
MAHAR : RM 160


MAYBANK 551016691626  ( My Gemstone )

RHB 20129160006603 ( My Gemstone ) 


Anda Juga Boleh melakukan Pembayaran di PAYPAL dengan Klik Butang di Bawah 


Selepas Melakukan Pembayaran Sila Hantarkan Gambar Pembayaran anda, nama, alamat dan kod barang ke 

0178259540

Item Anda akan sampai ke Tangan anda dalam masa 3 hari Masa Terengganu Bekerja, Sekiranya tidak, sila Hantarkan Aduan kepada Tok Muda Secara Langsung





14 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN