Isnin, 20 Mac 2017

KURSANI KUMBANG









Geliga Kumbang, hah..ini barang.. nu..antara yang terawal di dalam blog GB ini... kalau bumi ni.. ibarat nu zaman dinosour lagi. 

Yang dulu pun lekat magnet dan di beli dari seorang pembeli dari Mersing. Kami lepaskan item ini di Kota Tinggi Johor pada nilai berapa tok pun dah lupa... masa tu memang x sedar langsung benda ni boleh lekat magnet .. magnet neodymium tadok hahaha... 

Geliga Kumbang mempunyai Kekuatan Melekat magnet, ada yang kata ia Badar besi...hurmmmmm... tak... bukan badar besi... memang tak langsung. 

ia mempunyai kelebihan kekebalan darurat dan juga pendinding dari sihir... banyak sihir sekarang banyak juga item begini keluar, untuk membasmi.,.. tok pun pelik terkadang dengan perolehan ni.. ikut perkembangan apa yang berlaku.... Kita tidak berniaga ikut trend, kalau trend semasa suka delima, kekadang satu delima pun kita tak dapat hahahaa... sabar saja lah.... sebab tu tok x boleh bukak kedai khusus batu permata. org takkan paham , sebab org di luar sana beli batu permata kerana sukakan kecantikan, keunikan atau apa rupa parasnya sahaja... sebagai lawa lawa .... kalau bukak kedai area ni... susah lah nak jual, kalau batu dah lawa memang takda lah kan harga Rm 40 haaaa.. sapa la nak beli di sini batu Rm 3000 ke atas. 

Item ini ada satu sahaja buat "masa ini "...maksudnya keberadaannya di masa hadapan tidak di jamnin... sudah berapa banyak item di blog ini yang dulunya banyak, tapi kini tidak lagi hadir berkunjung tiba


Kod Produk : KK 18317
Bentuk : Geliga Kumbang 
MAHAR : RM 100







Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN