Khamis, 16 Mac 2017

BATU SERAI PUTERI DELAILA





























Batu Serai Puteri Delaila Sari dari kerajaan Sabara.

Ini ialah Kali pertama tok melihat Batu Serai retak 1000 dan mempunyai warna keemasan.. alhamdulillah.. ni kalau tok nak jual mahal sikit, tok akan letak bunga ka, dedaunan ka buat lapik.. boleh up sikit harga hahaha... nanti lah.. tok belum rajin lah nak ambil daun atau bunga buat gimik, letak atas tapak tangan pun dah cukup... aura sapa kuat, manusia ka tumbuhan haaa.. rahsia tu kenapa tok pakai tapak tangan sahaja ambil gambar, ni tapak tangan Mr Baz la. Walau pun kami ada mini studio serba putih., langsung tak guna, buat perabih duit beli saja haahaha.


Kelebihannya?


Nantiiiiiiiiiiiiiiii

Tok kena bagitau kebenaran batu ini... jangan anggap semua batu penarikan alam ghoib adalah asli.. jika anda lihat org tarik batu ikut buah, ikut telor, ikut mulut.. bukan semua adalah asli, ada sintetik , tapi INGAT... sintetik yang di buat dari kaca ada kelebihannya... kenapa?.. kaca di perbuat dari apa?... ya Pasir ... pasir itu dari apa?..mineral... Ini bermaksud batu sintetik seperti batu serai mampu diisikan dan isian kali ini pada item ini bukan tok yang jalankan melainkan sang puteri itu sendiri. 

Isian yang di lakukan ialah penarikan kekayaan secara Total .........nantiiiiiiiiii.... sudah tentulah dengan berniaga..bukan makan gaji...ini hari G17... esok pakai item ni, minggu depan terus naik ke G48?....adakah ia tidak menjadi kepelikan.. ah pelik betollah... kalau macam tu, kaya cepat lah tok jual batu saja hahaha. 

Kelebihan seterusnya ialah Perisai dari sihir, bukan perisai , tapi penumbal, penumbal ni ibaratnya macam perisai tapi perisai ada spring, sihir datang dan ia di kembalikan automatik dengan izin Allah Kepada penyihirnya....bab ni memang seronok kerana sudah ramai yang memakai item penumbal memberitahu tok ramai penyihir mereka tumbang dan insaf, malah ada yang datang meminta maaf. 

Baik lelaki atau wanita, insyallah silakan. 

Pakai buat cincin boleh, buat kalung boleh

SYARATNYA... mesti kena cahaya matahari agar auranya memancar mancar terang insyallah



Kod Produk : R1000 15317
Bentuk : Batu Serai Emas Retak 1000
MAHAR : 600 Mlr

GRAB SATU SATU : 225.25

GRAB SEMUA : 400.25



Bagi Newbie... sebelum melakukan pembayaran sila tunggu komen di keluarkan oleh tok, selepas konpem anda menang, maka dah boleh buat bayaran ya...

Maybank : 551016691626 My Gemstone 

RHB : 20129160006603 My Gemstone 

Klik Butang Paypal Di Bawah, anda tidak perlu menambah Paypal Fee, ia sudah Tok Muda Kira siap siap, Jadi tidak ada kesalah fahaman lagi


Kemudian Hantarkan gambar slip bayaran 

Nama

Alamat

Kod Barang 

Ke


0178259540

SIAP!!!









MAHAR


1 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN