Selasa, 14 Mac 2017

AKIK KASYAF





























Jenis ini tok isikan sebagai pembantu membuka kasyaf... ada yang masih belum faham akan caranya .. benar Allah yang izinkan , jika Allah izinkan maka Dia akan berikan anda kesungguhan dan keyakinan, melakukannya sebagai 1 rutin dan rajin. 

Cara untuk kasyaf ni sebenarna tak lah susah sangat.. bagi tok lah.. kalau bagi anda wallahualam, selagi anda dok merujuk kepada halaman halaman lain di google, maka selagi itulah anda tidak akan kasyaf.

Kenapa?

Salah ke kefahaman dan ilmu yang tersenarai di google..?

Tak Salah semuanya betul, tapi jika anda ingin melakukannya sebaiknya menelefon gurunya / pemilik blog atau paling bagus jumpa di depan matanya dan minta izin untuk di amalkan..bukan apa kalau jadi apa apa mudah kita nak merujuk. Kang tiba tiba isim ke..hah macam mana?... mana gurunya?... alih alih jumpa guru di spital aje lah... Doktor..dapat 1 kad special dan di kategorikan sebagai GILA. Anda mesti tak mahu kan?............jadi sebaiknya berguru

Cara untuk kasyaf jika anda jadikan rutin amat mudah bagi tok Muda .......

Pegang batu ini selepas solat di Jari telunjuk dan ibu jari, gentelkan atau tekan dengan kuat guna 2 jari ini.. mata tutup. fokus.. jangan ada pikir masalah ke, awek ke, ....jangan di panggil dan memanggil, Lebih afdal dalam keadaan berwudhu agar makhluk halus tidak mampu mengganggu ritual anda.     Pastikan udara nyaman, tidak terlalu panas dan sejuk, pendek kata .SELESA. 

Semasa memejam itu fokuskan kekuatan / kerasnya batu ini dan energynya akan anda rasakan mengalir dari hujung jari terus ke Cakra Mahkota... renung ke hadapan di dalam keadaan memejam mata. Anda akan lihat gelombang , seolah olah gelombang hadir dari jauh ke hadapan mata.. datang datang dan datang... untuk kasyaf anda perlu mengawal gelombang ini bukan datang.tapi pergi..lakukan sehingga anda nampak gelombang ini datang dari dekat dan pergi ke depan.. lakukan berulang kali sehingga di hujung sana munculnya cahaya merah, kuning atau biru atau putih... fokus di ruang cahaya ini sehingga ia semakin dekat dan pandanglah di dalamnya.

INGAT..untuk mencapai tahap nampak cahaya ni..bukan 1 bulan jika kita lakukan 1 bulan 7 hari.. anda jangan tergesa gesa, sejujurnya jangan terpengaruh dengan cerita org kasyaf boleh ambil itu dan ini, itu semua bohong. sejujurnya jika anda kasyaf sekalipun ia tidak akan memberi manfaat kepada anda melainkan dapat melihat sesuatu yang tidak bisa di lihat orang lain. 

Kasyaf ini maksudnya melihat tembus dari pandangan biasa. Jika anda nak mudah lagi, MASUKlah kem mistik anjuran murid tok.. tu baru benar cara nak melihat, batu bata ni semua untuk membantu sahaja anda kasyaf, mempercepatkan lagi 


Kod Produk : GB1A 7317
Bentuk : AKIK KASYAF
MAHAR : 250 Mlr

GRAB SATU SATU 200 Mlr 


GRAB SEMUA ; Tak perlu la.. benda ni bukan untuk di jual kembali.. 

3 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN