Isnin, 20 Mac 2017

TEKTITE






















SOLD OUT
Tn Iqbal Hakim


Tektite adalah sejenis batu yang turun bersama meteor dan kegunaannya sama seperti batu petir api, batu larva gunung berapi yakni :

Perisai sihir

Perubatan gangguan, saka , jin dll


Ia mempunyai kelebihan lain seperti :

Kekuatan badan dan pembisa pukulan namun dalam keampuhan yang kecil 


Di pakai sebagai cincin dengan kena pada kulit dan kelebihannya ialah :

Kekebalan darurat


Tok melihat kiranya semakin banyak bilangan korban yang tegar memotong jari mereka, memotong tangan mereka kerana menguji item mistik yang di janjikan KEBAL UMUM oleh peniaga mereka, ingin tok ingatkan, sekiranya tok sendiri ada item kebal umum, Mahar Minima tok akan kenakan ialah RM 5000. Itu harga sebelum ini , belum termasuk semasa GST di kenakan dan kenaikan harga barang dan minyak di kenakan oleh kerajaan. 

Tok tidak berani memberikan janji palsu khuatir di akhirat kelak sang pembeli akan menuntut jari dan tangan mereka dari tok sendiri, Kerana kehidupan kita di akhirat bukan sehari dua sebelum di timbang tarakan oleh neraca akhirat. 

Kebal darurat mampu terjadi ketika kecemasan sahaja, kecemasan yang kecil dan sering berlaku ialah pada pemandu di jalanraya, ketika kemalangan ingin berlaku, kita sedar kenderaan tidak lagi mampu di kawal diri kita, cuba rasakan perlahan lahan ada sesuatu energy timbul dari Tulang sulbi anda menaik ke atas, jika anda ada memakai item kebal darurat kekuatan ini akan berganda meresap ke seluruh tubuh, Bahasa sains memanggilnya sebagai adrenalin atau bahasa metafiziknya ia di panggil Nerveous System. 

Energy yang terhasil dari Nerveous system akan di bantu oleh item mistik yang punya kekebalan darurat bagi mengentalkan kulit dan tulang temulang serta keseluruhan urat saraf, ini tidak termasuk organ. dan sekiranya berlaku kemalangan tersebut anda akan selamat tanpa sebarang luka di badan, hanya baju koyak rabak. itulah energy yang terhasil dari Sulbi dan menghubung terus ke Medula Oblagata yang terletak di Bahagian Belakang Kepala. 

Rahsia Sulbi dan Medula oblagata bukan lagi rahsia sulit bagi pengkaji di Indonesia dan Juga Barat, mereka kini cuba mengembangkan kebolehan manusia menerusinya tanpa perlu melalui ritual ritual khusus bagi melahirkan manusia supernatural dan paranormal tahap tinggi walau di agama apa pun , dan Ini lah Rahsia Allah atau di kenali sebagai Sirr Manusia Kepada Insan. 

Kebal darurat mampu di test dengan 1 jalan. Anda berpakat dengan member anda untuk menikam anda dari belakang ketika anda pun sudah lupa akan perjanjian tersebut. dan apabila anda sudah lupa.. kemudian sang kawan datang tiba tiba dan menikam, melalui terkejut itu sulbi akan menjana tenaga dan berhubung dengan medula oblagata melalui sistem saraf lalu akan mengentalkan kulit anda dari di terobos Senjata tajam. 

Jika anda bertanya adakah ia mampu menahan kekuatan , kelajuan peluru?... ini bergantung kepada jarak ia di lancarkan.

Tidak perlu anda terkejar kejar mencari item kebal UMUM kerana kebal setara mana, jika kena dengan bom.. organ dalaman anda akan musnah hancur berkecai, kulit tiada apa apa tapi mulut anda akan memuntahkan darah akibat organ yang pecah tadi di dalam badan. 

Untuk peperangan cukup lah kebal darurat, ini nasihat tok, tapi sekiranya anda tidak percaya dan berdegil menghabiskan wang anda sebanyak Rm 5000 ke atas sehingga berjuta juta Ringgit, Terserah, ia wang anda bukan wang sesiapa.. cuma sayangnya, demi untuk menyelamatkan diri, anda membazirkan wang sebanyak itu hanya kerana takutkan kepada kematian. 


Kod Produk : TEKTITE 18317
Bentuk : Tektite asli
MAHAR : RM 90




6 ulasan:

  1. Terbaik tok satu pencerahan yg jitu....setiap makhluk yg bernyawa pasti akan mati..

    BalasPadam
  2. Assalam tok muda...
    Jika masih ada 2a sy grab

    BalasPadam
  3. Salam tok...
    ader tk yg dh siap canai kalau tektite ni?
    atau mgkin saiz kecik skit?

    .:: Hempedu Pasir ::.

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN