Sabtu, 11 Mac 2017

GELIGA EMBAH



















































Geliga Kekayan Mbah Perawan. ini di berikan oleh Mbah sebagai medium penarikan kekayaan.. Salah satu dari Guru Tok Mbah Perawan dari Lombok indonesia yang Ghoib di Kolam Udang Felcra Sedili Kecil, Johor. Tok berani sebut di mana dia ghoib kerana bukan tok seorang nampak beliau ghoib di kawasan kolam ini... dulu dia di "simpan"org berkepentingan di Ladang kolam udang ini untuk tujuan kepentingan individu terbabit. setelah berjasa beberapa kali kepada mereka. dan sempat mengajar tok dan 3 murid lainnya. Maka Mbah Perawan berkata dengan tersenyum. saya boleh pergi dan kembali pada bila bila saya suka. bukan beerti mereka boleh mengurung saya di sini untuk menjadikan mereka KAYA. dan kemudian beliau ghoib di hadapan kami di dalam rumah kargo di diaminya itu.. keadaan menjadi sunyi, yang ada hanya saki baki bau setanggi yang di bakar mbah.. dan kemudian kami muridnya menangis di dalam diam kerana guru kami sudah pergi kembali ke tempatnya. 

Itu lah serba sedikit kisah mbah perawan yang masih tok simpan di dalam ingatan. 

Mbah wujud untuk memberi kekayaan kepada org.. org tertua di dalam negeri Johor juga pernah menemuinya dan meminta bantuan darinya . tok tak mau sebut lah.. yang tertua bukan Sultan tau, Sultan ni yang terutama. 

Geliga di atas di pakai boleh, di simpan boleh. insyallah syaratnya selagi di miliki. jangan hilang atau di curi atau ghoib kerana kita berbuat maksiat. 


Kod Produk : GEMBAH 4317
Bentuk : Geliga Embah / Mustika embah
MAHAR : 220 Mlr

GRAB 150 Mlr


Tak di benar GRAB Semua, item ini limit dan biarlah ia di rasa semua yang sempat GRAB

10 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN