Sabtu, 25 Mac 2017

TOKSOH


























SOLD OUT
Tn Adie Kadir





















SOLD OUT
Tn Nusantara



Orang nak bagi, tok ambil... Geliga Toksoh ini bukan tok p amik di Kg Sungai Padi Golok,Thailand, Kalau nak tau, dah dekat 1 tahun lebih tok x p siam, sebab bini mengandung dan ada anak kecik, ni baby umur 1 tahun lebih baru tok nak ke sana insyallah, maklumlah takut kang ada jangkitan apa apa. penculik pun ramai la ni, nak kena boh macam macam kot kat baby ni hahaha. 

Item ini datang sendiri.. ya ..tok tak suruh anda percaya pun, tapi ia memang datang sendiri.. Alhamdulillah

Asal muasal batu ini ia tok perolehi dari sebuah gua di Kg Bukit berhampiran kg sungai padi, dari sungai padi nak ke kg bukit tu kena belok 1 jalan kampung sederhana sebelah kiri dan terus sehingga jumpa 1 kg berhampiran kawasan hutan dan bukit, itulah kg bukit. Perjalanan dengan motorsikal mengambil masa selama 45 minit dari Bandar Golok untuk ke sana. 

Di sini ada sebuah Gua yang pernah di duduki oleh seorang pertapa bernama Tok Soh. Dan batu ini di perolehi dari dalam gua tempat dia bertapa. 

Alhamdulillah batu toksoh ini mempunyai unsur batu kursani di dalamnya dan batu ini sendiri terjadi hasil zikrullah Tok soh ini .

Batu ini di gunakan di dalam azimat :

Penarikan kerezekian 

kekebalan untuk pemberontak di Thailand



Kod Produk : TSOH 18317
Bentuk : Batu Toksoh
MAHAR : RM 50  / $ 11.95 usd




7 ulasan:

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami