Sabtu, 29 Julai 2017

PELARIS DAN PERISAI










































Item last pada sesi ini sebelum menunggu restock barang siam dalam 2 mingu lagi ini ialah Untuk pelaris dan perisai.. 

Jenis ini di letakkan di kedai dalam laci simpan duit.. item ni tak nampak sangat pun macam barang siam, sebab di Kelantan ada 1 Pak Guru dia buat azimat pakai lilit tali macam ni, beliau ada di Pasir Mas , Kg Ubi Keling bernama Pak Ucu tapi dah meninggal sekitar 4 tahun lepas kerana sakit tua. Ramai jugak lah anak rantau Kelantan Kg tu dok amik barang macam ni dengan dia, student pun ramai.. kebanyakan ialah untuk memudahkan urusan di negeri org dan perisai dari sihir jika ada mana mana org tak puas hati... tapi azimat pak ucu amat ajaib, setiap tahun ia akan berubah dengan sendirinya tanpa perlu ke rumah pak ucu. jika tahun ni kita simpan ia kaler merah, tahun hadapan ia akan bertukar ke azimat lain pula dan seterusnya sampai org tu tak nak pakai lagi. 

Di dalam hayat Tok muda, tok muda jumpa ramai orang munafik... di bibir mereka kata syirik, mengarut, tahyol.. tapi rupanya mereka sendiri pakai dan kalah kita pakai. Bukan pasai apa.. depa tak mau org jadi macam depa, duduk sama tinggi dengan depa.. tapi cara depa tak betui la ..kalau ada pakai, takyah la kata syirik bagai, tahyol la, cakap no komen ka, alih tajuk ka..tu pun susah ka?

Baik .. item ini juga boleh anda simpankan di dalam tas tangan ( dah alang2 sebut tas tangan tadi ) ..ada sebut ke?.. ah tok masih mabuk demam haha.. Maksud tok simpan di atas tu depa simpan dalam tas tangan la. 

Ok baik kita teruskan


Kod Produk : XY-PTPSAI 1207
Bentuk : Azimat Super
MAHAR : RM 80

9 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN