Rabu, 19 Julai 2017

MERAH DELIMA UNTUK TN ROSLI



















































































































































































































































SOLD OUT


































VIDEO PENGUJIAN DELIMA MERAH AIR









Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera. 

Terima kasih kepada pembeli Merah Delima Semalam ( Pembeli Offline ) dan kemudian tanpa di sangka Tuan Rosli juga grab dan melakukan pembayaran sebanyak 60%  Pendahuluan dari jumlah yang di maharkan .

Tok berjanji kepada Tuan Rosli untuk memberikan kepadanya pada 29hb ini namun di sebabkan tok bukan jenis org yang suka menyipan barang  org terlalu lama dan khuatir tok lupa kelak.

Maka semalam tok melakukan sedikit ritual di belakang rumah dengan bersaksikan Pengawal Keselamatan Rumah tok muda , dan sepenuh kekuatan ini untuk mendapatkan Merah delima merah air . Ini di sebabkan stok simpanan tok sendiri semakin berkurangan .. sudah di maharkan di Blog 1 biji.. sudah tinggal 9, lagi mahar sudah tinggal 8 biji. Makanya tok memohon kepada Allah SWT agar di berikan lagi untuk simpanan tok tetap genap 9 biji.. 

Tok berharap cuma 2 biji sahaja, namun Allah SWT maha kaya, DIA memberikan sebanyak 20 biji dan tok rasa ianya mungkin untuk rezeki org lain pula memilikinya. 

Jangan anda menganggap tok akan mendapatnya lagi dengan mudah, ini pun tok menggunakan sepenuh daya kekuatan yang ada pada diri tok mengakibatkan Tok menulis ini di dalam keadaan demam dan lemah seluruh anggota tubuh

Mulai Jumaat, Sabtu dan Ahad item tidak akan di masukkan ke dalam Blog ( Item Penarikan ) kecuali item bermodal atau item item yang restock lepas kerana tok memerlukan 3 hari ini untuk mengisi semula kekuatan rohani / dalaman tok , dan selama itu jugalah tok akan menghadkan perbualan tok di dalam mesej whatsapp dan facebook. Ada yang di balas dan ada yang tidak di balas sampai tamat 3 hari ini. 

Sekiranya anda lihat di atas.bukan semuanya merah 100%..ada yang kelihatan 20% , ada yang 50% dan lain lain peratusannya. 

Halaman ini tok khususkan kepada Tuan Rosli memilih yang mana satu beliau mahu dan sila maklumkan kepada Wife tok selepas pembayaran penuh selesai insyallah. 

15 ulasan:

  1. Terima kasih banyak2 tok. Tok pilih la mana2 satu. Bg sya pilihan guru adalah yg terbaik

    BalasPadam
  2. Tok, mahar ikut peratus pancaran delima ke? Ke mahar je semua?

    BalasPadam
  3. Slmt ptg tok.. Masi Ada ka stock sperti item d atas?

    BalasPadam
  4. Slmt ptg tok.. Masi ada stock ka utk item spt d atas?..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tok,sy nk tau hrga mahar utk item kat gmbr ke 3 & 9...tq tok

      Padam
    2. Slmt pgi tok.. Boleh tok tolong pilihkan mna yg sesuai utk bajet rendah.sbb sanggup jaga lama.
      Sorry tok,byk soal.. Sy newbie kat GB..

      Padam
    3. Selamat pagi juga. Itu yg paling rendah cik. Jika berminat sila whatsapp 0127845231

      Padam
    4. Slmt ptg tok.. Adakah mahar utk Pic 12 & 13 sma mcm yg tok nyatakan di atas, kalau sma sy nk grab no 13.kalau tak sy grab pic no 9.payment nk buat mlm ni. Dan ada 1 lg nk tny.. Hee.. Misik hitam masih available ka tok.. Pls check wssap tok. Serius buyer ni..

      Padam
  5. Slmt ptg tok.. Payment done utk sebotol myk misik & delima merah. Payment prove dan detail dah send ke bonda.. Pls check tok

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN