Sabtu, 8 Julai 2017

MANI GAJAH BUNIAN





Ya ada 1 sahaja , maaf lah jika mengecewakan anda.. dan siap cincin pulak, cincin tu perak tau dan free la pulak.. jadi yang x sempat tu jangan jeles ya, urusan rezeki di tangan Allah, mungkin esok anda pula

Mani gajah Bunian alhamdulillah ...dulu mudah sangat nak dapatnya.. sekarang?... huhu.. tok pun dah jarang ke hutan dah la ni, maklumlah ..kena faham lah usia makin tua, anak makin dok besar.. nak kena luangkan banyak masa dengan anak anak.. insyallah . Sesekali kalau ada masa, naik juga 4x4 tok meredah hutan belantara ...apa dia..?.. belasah kete 4x4 tok yang dah make up tu?.. ya.. apa lagi?... tu ja pilihan yang ada haha.. nasib la sapa yang bakal beli kete tu untuk second owner.. barai.. 

Mani Gajah bunian ini bagus untuk pengasehan dan totally asli dari alam bunian kerajaan Sabara. Syukran . 

Ya pakai buat cincin lah, kalau perempuan ..nak buat kalung insyallah silakan.. 

Ini kalau kerja mencari projek.. pergh,,,insyallah memang mudah la dapat projek..org mengikut aje lah apa kita kata... tapi ingat masa pakai item ini eye contact jangan lepas... ibaratnya mata anda itu ialah gengaman yang memegang hatinya.. jika lepas, maka lepaslah sebentar genggaman hatinya..jika terus melihat.. anda lihat lah, jangan ketawa sudah.. betul nih.. org tu mengikut saja mcm lembu kena cucuk hidung.. tapi ia special bagi wanita la, tak kira la cantik ke tidak, kerana wajah wanita memang sudah ada "Sihr" dan bila pakai mani gajah.. umpama pheromone tu menusuk nusuk aura lelaki di hadapannya .. Sihir yang di maksudkan ialah make up lah..ya itulah sihir dan ia ada di ucapkan oleh Rasullullah di dalam ucapannya : 

" Isteri yang menyihir suami hukumnya ialah HARAM, sihir yang di benarkan ialah Menghiasi wajah mereka sahaja ( Make Up ler ) ". yang haram tu penangkal, jampi serapah.. nak bagi somi jadi bodo..itu Haram tau. kena paham molek tu . 

Habis kalau pakai mani gajah macam mana pulak?... hurm was was ni hahaha... ada baca serapah?.. ada buat benda bukan bukan letak di makanan suami?.. tidak ada.. mani gajah cuma nak boostkan makeup di wajah kita agar lebih 10x ganda mempesonakan. Jadi silakan


Kod Produk : CGMGB 2717 S15
Bentuk : Cincin Mani Gajah Bunian
MAHAR : RM 450

KING : RM 210

SOLD OUT
TN RAJ

3 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN