Ahad, 9 Julai 2017

KING PALADKHIT




































































































Minta maaf tuan tuan sekiranya item hari ini terlalu banyak yang special.. bermasalah di maharnya sekiranya anda tidak mampu, maka ambil sahaja yang mana anda mampu. namun jika tok kata ia super, memang ia super. 

Palad khit ini terbuat di Utara Thailand, lebih jauh dari Bangkok dan berhampiran dengan Burma, anda tidak akan menjumpainya di Bangkok Ke Bawah kecuali yang di hantar ajen ajen jualannya sahaja.

Palad Khit King ini terbuat dari Timah Hitam dan mempunyai pelbagai kelebihan :

Penguat zakar 

membesarkan Zakar

Sifat Timah Hitam ( Lead ) ini sendiri akan menghalang radiasi Penyakit seperti barah, leaukimia, prostat dll, Bagaimana tok berani klaim begini?... anda tahu Bilik X-Ray?... adakah anda tahu bahawa dindingnya terbuat dari Lead ( timah hitam ) dan ada bekas bekas yang kecil tapi berat terbuat dari timah hitam bagi melindungi item di dalamnya?... jika anda tak tahu, sila anda tanya Pembantu X-Ray ... mana tok tahu ni?... hahaha.... kazen tok 2 org kerja pembantu Makmal di Hospital Alor setar. 

Kekebalan peluru dan senjata tajam sekiranya di pakai di pinggang ketika di serang

Penghalang sihir ( radiasi ) 

Kekuatan badan dan tenaga luar biasa ketika di perlukan. 

Penarik dan penaik hawa nafsu kaum hawa kepada pemakai



Sekiranya anda tidak sukakan bentuknya, apa kata anda ketuknya menjadi bentuk lain?... tetapi khasiatnya tetap sama kerana mandremnya oleh Tok Siam. 


Sebanyak mana anda nampak... sebanyak itulah stok yang ada sekarang di tangan Tok. Tok siam masih berusaha kuat mencari beberapa item buruan anda di sini iaitu Paladkhit, ZKRS, Cicak Ekor bercabang ( Top Di KL ) Org pegi genting menang Ratus ribu baru ni asbab cicak tu, tok tak pedulikan apa bendanya di Genting tu, tu urusan mereka dan anda ..tok x ikut camphor. 


Kod produk : XY-KP 907
Bentuk : Palad Khit KING
MAHAR : RM 700

KING Untuk anda Hanya Di G.B : RM 300



29 ulasan:

  1. Balasan
    1. Payment done tok. Dah WhatsApp details. Terima kasih tok.

      Padam
  2. Grab 4a. Yg ni pun kena berasap rokok ke tok kalau nak aktifkan?

    BalasPadam
  3. Tuan tuan.. jangan tengok saiz dan designnya.

    Barang ni sama saja, kalau ada testis tu lagi berat nak bawak.. kalau saiz besar tu pun sama, berat juga nak bawak sifat timah hitam kecil tapi berat.

    Tok masukkan pelbagai bentuk dan saiz utk anda pilih yang sesuai dengan diri anda.. kalau anda org berbadan kecil, jangan la amik konek besar.. kalau pakai kat pinggang.. nampak huduh la... badan kecik.. azimat besor bapok hahaha...

    Ok.. jadi pilih ikut kesesuaian... ini bukan trendy atau beli baju dan seluar... ini utk pilihan anda yang mana sesuai... kekuatan sama , kegunaan sama, cara pakai sama..

    BalasPadam
  4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  5. Balasan
    1. xda tuan, habis, tapi akan restock setelah tok siam kembali

      Padam
  6. Assalam tok..item ni ad restock balik x..bper lama tempohnya???

    BalasPadam
  7. Balasan
    1. item sudah tidak di buat lagi tuan macam ni, dah pupus buat masa skrg

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN