Ahad, 2 Julai 2017

KHUSUS TUAN MOHD IZWAN










Assalamualaikum wbt tuan

Semasa sedang mencari cincin saiz 14 tadi bagi item C.G.Naga Chini, tok terperasan ada 1 permata dan tok mengambilnya dan memasukkan ke dalam cincin saiz 14 ini... CGNChini tadak 1 pun yang sesuai.. dan permata ini sesuai.. ngam ngam masuk, alhamdulillah

Jadi terpulanglah kepada tuan jika mahu pun ok, tak mahu pun ok, cuma benda ni mai masa sedang tok leka mengetuk dan mencari cincin saiz 14 tadi lah.

Namanya item ini ialah Mustika Sutra Dewa dari kerajaan Sabara . Kelebihannya alhamdulillah Sebagai penunduk dan penakhluk. Ini tiada kebolehan untuk membantu kasyaf ya. 

Sesuai jika tuan seorang yang sukar org untuk mempercayai kata kata tuan dan selalu tidak di ambil serius . Bagus juga jika sukar mendapatkan teman istimewa atau juga kalangan kawan kawan yang serius di dalam persahabatan. 

Sekiranya tuan mahu, silakan, jika tidak mahu dan ada pelanggan lain mahu, maka silakan.. 

Komen Tuan Mohd Izwan di utamakan di halaman ini, dan tok memberi masa sehingga Jam 6.00pm bagi tuan memberi jawapan samada untuk GRAB atau mendiamkan diri. Selepas itu mana mana pelanggan boleh grabnya.

Sekiranya ada komen GRAB dari bukan Mohd Izwan sebelum jam 6.00pm.. maka GRAB itu adalah sia sia dan sekiranya tok semak , maka tok akan delete komen itu.

Jadi bagi pelanggan lain selain Mohd Izwan.. sila nantikan jam 6pm untuk GRAB sekiranya beliau tidak respon

*Maaf Jari kotor.. tu baru saja selesai polish cincin tersebut 



Kod Produk : S14 SUTRADEWA 207
Bentuk : Siap cincin
Saiz : 14
MAHAR : RM 80

6 ulasan:

  1. GRAB Tok. Ni kira Cincin caqi tuan ni...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Payment done. Detail saya hantar ke evernote. Tok, kiranya penunduk dan penakluk untuk haiwan dan juga jin juga la kan...

      Padam
    2. Terima Kasih tok untuk item khusus ni...

      Padam
    3. salam tuan. order tuan belum masuk lagi, sila hantarkan ke 0127845231..whatsapp

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN