Khamis, 20 Julai 2017

BATU KEBAL

















































Batu Kebal...ia SAMA GRADE dengan batu bukit Nuri dan di perolehi di Selatan Thailand...dan ini perolehan .. Jangan Request banyak..hak ini saja ada.

Kebal Umum namun kekuatan KEBALnya perlu dididik dahulu sampai 100%, namun sekadar ini insyallah masih mampu di test sekadar menggunakan jarum untuk kekebalan kulit.

Video di atas jika anda lihat... kekuatan kebal nya tak setinggi kebal umum lagi, tapi boleh "Buat Kira".. tok mencucuk kulit tu dan yang menyebabkan tok stop apabila kekuatannya menjadi lemah semula dan Terasa di kulit " tupp".. jarum tembos sikit, namun dalam beberapa saat kekuatan mistis kekebalannya itu masih ada. 

Insyallah jika eksiden kereta ka, setakat kena libas benda tajam dengan sekali libas ka, insyallah boleh bertahan , tapi tengok berapa kekuatan tekanan senjata yang datang . bila kita test kita kira berapa second kulit mampu bertahan sampailah Hujung jarum menembusi kulit.. ia kira kira untuk tekanan dan kekuatan hayunan senjata kiraan saat itu. Ini ialah salah satu skill juru uji barangan mistis. 

Dulu . Kalau barang kebal darurat pun boleh buat kira , ada org nak beli .. tapi mesti kiraan atas dari 10 saat. kalau masuk saat ke 11 baru mata jarum tembus, baharulah turun duit sekitar RM 500-800K tengok pada jenis barang.. kalau macam di atas ni CUMA 8 Saat sahaja ia mampu bertahan..... tu tok dah buat tu, adakah powernya masih ada?.. rilek..ni bukan isian, ni alami, powernya masih ada dan bila kita lepas tangan saja, powernya terus refill balik... so kita anggap powernya sekitar 80%  untuk 8 saat.. 

Jadi tuan tuan berapa kah yang selayaknya tok mahar?.. aku ni kalau mai bab nak letak mahar tu yang jadi pening.. kita nak jual ratus ribu .. nak sebut puluh ribu tak pandai, maklum lah dulu sekolah takat sebut ribu ribu saja, atas pada 10k tu tatau dah nombor apa hahaha .. So macam ni lah.. 

Barang pun ada 3 sahaja, tak banyak.. Jadi tok sebut yang orang ramai boleh dengar..

Jadi untuk item ini.. hurm... ok lah.. 



Kod Produk : XY-BKEBAL 2007
Bentuk : Batu Kebal
MAHAR : RM 50,000

UNTUK ANDA HARI INI SAHAJA
RM 1000


5 ulasan:

  1. Assalamualaikum tok.. Saya ada sebiji batu macam ni tok. Tok maaf yea bukan kah ini batu Iron tiger eye tok.. Maaf tok mintak penjelasan

    BalasPadam
    Balasan
    1. w.salam wbt tuan, betul tuan iron tiger eyes, tapi yang ini ada kelebihan kebal itu.

      Sama macam delima.. merah air.. yg x merah air pun ada, jenis batu adalah sama wak ..benda ni mujur mujur sebenarnya

      Padam
    2. Baik tok terima kasih atas penjelasan tok muda..

      Padam
  2. Salam tok, batu ni blum ada yg grab ke?

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN