Isnin, 10 Julai 2017

AZIMAT KEKAYAAN EDISI 3



SOLD OUT
TN ROSLI


































SOLD OUT
TN JUMAT















SOLD OUT
MUHD SHAROM















SOLD OUT
TN NIEZAM



Edisi 3 la pulakkkkkkk... alahai.. tengok kepingan emas di tengahnya tu.. ada benda tu pada apa apa pun item thai, ia memang untuk kekayaan , penarik kerezekian dengan izin Allah SWT insyallah. 

Yang ini di pakaikan di pinggang atau di bag galas atau di boleh juga di masukkan dalam Pounch bag sahaja. Jika kedai bermasalah teruk, sila gantungkan di Kedai anda... cara bagaimana nak gantung tu... aiseh... ambil 1 buluh, masukkan benda ni dalam buluh tu dan gantung buat hiasan di dinding kedai anda.. buat ala ala antik la kononnya. ok.. tu salah 1 idea lah. org tak perasan punyalah. 


Item ini ada di sertakan penumbal sihir sekiranya kedai ingin di sihir , ia boleh di gunakan untuk kedai yang sudah di sihir, dan org yang sudah di sihir.. 

Jika ada org kena sihir , bekalkan item ini kepada mereka, kesan sampingan biasa jika sihir vs sihir ialah pening kepala, meloya dan kekadang demam.. pakai terus sehingga badan sihat dan kembali normal. kemudian nak buka..bukalah. 


Kod Produk : XY-AKE3 907
Bentuk : Azimat Kekayaan E3
MAHAR : RM 130


Banyak betul jumlah rm 130 hari ini ya.. bukan apa tuan tuan, puan puan, dan cik cik.. ini kadar paling minima tok boleh berikan dan ia menampung semua kos. Sebenarnya nilai yang biasa kedai kedai barang begini jual ialah sekitar RM 150-200 .. ada yang jual 400 pun ada.. biasalah benda ni mana ada barang terkawal.. kalau tok takda stok, org lain ada dan harganya RM 400.. dan anda memerlukan..bukankah kok mana pun anda kena beli juga?... ya


15 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN