Selasa, 11 Julai 2017

AZIMAT KEBAL DAN ANTI SIHIR




Ianya untuk kekebalan perluru dan peperangan serta Anti Sihir . Bukan kekuatan dan kuat badan, ni lain pula ya. 

Boleh di test dengan cara di tembak atau menembak binatang yang di pakaikan ia menggunakan senjata api asli bukan Senapang angin atau Co2.. apa barang test pakai tu.. dia kena yang ada bunyi..PAMMMM... ok.. 

Kelebihan keduanya ialah anti sihir.. sihir vs sihir, baru ngam.. tok rasa kalau sekadar bomo org asli tu.. insyallah hak siam boleh makan lagi.. insyallah ...Setiap bangsa Telah Allah keruniakan kelebihan memasing. 

Ada banyak ni saja, jangan tanya stok dapor na.. benda macam ni tok memang sapu habis dari Tok Siam memandangkan kalau anda tak mahu sekarang pun, tok tahu ketika keadaan memerlukan nanti pasti ramai akan mencari tok dan memaharkannya, masa tu tok sembelih la hangpa..hahaha gurau saja na. 

Ok Silakan. 


Kod produk : KANTIS 1007
Bentuk : Azimat Tali pinggang
Kuantiti : 10 Unit
MAHAR : RM 90

Lupa tok nak cerita..org org tua baya Tokwan kita banyak pakai benda ni, tak silap tok, tok pernah melihat 1 tali pinggang arwah wan tok yang di perolehinya dari Satun Thailand.. hampir sama macam ni juga tapi yang tu berupa tali pinggang luar..siap ada buckle besi... tok akan minta tok siam carikan, insyallah jika jumpa..kita akan maharkan di sini ya...tapi jangan berharap sebab bayang dia pun kita tak nampak lagi, bau pun tak terhidu lagi di mana boleh diperolehi

4 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN