Rabu, 22 Mac 2017

SAPHHIRE SEPASANG
































































Sepasang Yakuk Biru, atau delima daging . Atau nama sainsnya ialah Blue sapphire. Alhamdulillah. 

Hadirnya sepasang dan mempunyai fungsi dengan di pakai keduanya di jari manis kiri dan kanan bagi menaikkan aura wibawa. 

Item pemberian Puteri Balqis ini ( isteri tok muda alam sana ) mempunyai energy dan aura alami tanpa kekotoran ( di pegang oleh mereka yang tidak pernah samak tangan ) dan bersih sama sekali dari segi pemotongan, dan canai dan polishnya. sehinggalah ke tangan tok muda dan ke tangan anda pula, alhamdulillah. 

Owh lupa , tadi tok ke Gunung Jerai, sebenarnya tok bergerak agak lewat memandangkan ada urusan lagi di Negeri Perlis. dan Alhamdulillah ketika sampai ke sana dalam lawatan pendek tok , terhubungnya alam kita dan dimensi mereka secara tok tidak rancang. 

Tok sebenarnya naik ke sana atas 2 urusan sahaja, 

1. Urusan kem

2. Urusan 100 Helai sejadah yang di janjikan dalam masa 3 tahun ini. 



Di atas sana, tok cuma berada selama kurang 10 minit lalu turun semula ke kaki gunung jerai dan meneruskan perjalanan ke Kulim. Nak lama lama, tok kurang sihat sebenarnya hari ini namun tok gagahkan diri sahaja, ini menaip pun tok gagahkan juga diri tok. Alhamdulillah.


Baik, kembali kepada sapphire di atas, kelebihan lain ialah kekebalan darurat, tapi jenis sapphire bukanlah specialist dalam kekuatan ini, ia cuma kekuatan sampingan sahaja, tapi belum pernah teruji dan di uji, dulu... ada 1 guru tua menyatakan ia mempunyai kelebihan kebal darurat, dan guru itu pun sudah meninggal dunia, maka tok meneruskan kefahamannya . mudah mudahan beliau mendapat faedah atas ilmunya. 



Ingin di maharkan bagi menguraikan kekangan anda insyallah dan semoga dengan item ini akan membantu di dalam pekerjaan anda, perniagaan anda, berdepan dengan anak buah degil anda, berdepan dengan org awam anda lebih berkeyakinan, Insyallah 



Kod Produk : SAPPH2 21317
Bentuk : Sapphire Biru
MAHAR : RM 100 Sepasang

Harga Biasa bagi Blue sapphire ialah RM 150-200/sebiji...kos di atas tiada kos pos, kos pos kami belanja anda semua




4 ulasan:

  1. salam tok.. patut la semenjak 2 menjak ni wajah tok mat berseri2 je, rupenya sudah menikah br ye.. hihi.. ape2 pon selamat pengantin br tok..

    BalasPadam
  2. bila cik puang balqis nk bagi delima ni tok.

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN