Isnin, 20 Mac 2017

GELIGA PUTERI RUGEH MUSTIKA





























Minta maaf ini bukan MGT, Ini ialah Geliga Rugeh atau batu yang di berikan oleh Puteri Rugeh Mustika dan mempunyai isi yang diisikan oleh Puteri Rugeh Mustika Sebagai medium :

Penunduk pasangan yang degil, sekiranya tetap berkeras degil, maka batu ini boleh di jadikan sebagai alat sihir kepada pasangan yang degil dll.

Tok akan menurunkan beberapa amanah kepada anda, dan ia hanya di HALALkan kepada mereka yang memaharkan item ini. bagi sesiapa yang menirunya di blog mereka, di item jualan mereka. anda boleh meniru, tapi akibatnya akan anda sendiri tanggung di dalam keluarga anda kelak. 


Amalan Pertama : Isteri/suami degil keras kepala walau sudah memakainya, ambil batu ini dan di bacakan ayat ini sambil memegangnya :

" Bismillah hirroh manirrohim "

أَيُّهَا ٱلنَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَٰكُم مِّن ذَكَرٍۢ وَأُنثَىٰ وَجَعَلْنَٰكُمْ شُعُوبًۭا وَقَبَآئِلَ لِتَعَارَفُوٓا۟ ۚ إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِندَ ٱللَّهِ أَتْقَىٰكُمْ ۚ إِنَّ ٱللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌۭ

( Al-Hujuraat 49:13 )

Ayat di atas di bacakan 119x dan kemudian ia di masukkan ke dalam periuk air dan masaklah sehingga mendidih

Sementara mendidihkan air ini, ajaklah isteri anda bersolat berjemaah sekali dan katakan kepadanya bahawa dia isteri anda dan dia perlu taat kepada anda, sekiranya isteri anda berkata " Ah" maka sebagaimana panasnya batu di dalam periuk ini, maka seperti itu juga lah panas akan dirinya dan tidak sanggup lagi menahan maka dia akan taat.

Sama juga jika suami anda curang, di perbuatkan amalan di atas dan sekiranya suami anda sedang selingkuh maka dirinya atau zakarnya akan kepanasan , malah sekiranya persetubuhan itu berlaku, faraj wanita itu juga akan kepanasan. 




Amalan 2 : Sekiranya barangan anda di curi dan mahu ia di pulangkan 

Bacalah Ayat ini sebanyak 119x 

"Bismillah Hirroh manirrohim " 

Ya Bunai Yainnaha In Taqhu miss qa laqabbatin min hardalil fatakum fish sharatin aufissama watiwal ar wahuwal latiful khobir 

Di bacakan 119x pada batu ini dan kemudian di masukkan ke dalam periuk, dan masaklah sehingga mendidih. Insyallah pencuri akan memulangkannya semula pada keesokan harinya. 



Amalan 3: Sekiranya anda ingin berjumpa musuh atau orang yang bakal menzalimi anda , Gunakan amalan ini. 

Pegang Batu ini dan kemudian Tahanlah napas di perut sambil menekan perut itu, lakukan ketika di pintu rumah, tahan sehingga tidak termampu dan masa menahan zikir lah dalam hati Bismillahhirroh manirrohim dan kemudian niatkan di dalam hati 

" Ya Allah Aku bermohon di lindungkan dan di selamatkan dari kezaliman makhluk berupa manusia , jin dan binatang " 


Sekiranya manusia ini mendatangi anda ketika anda sedang minum di kedai WALAU dari arah belakang, insyallah manusia ini akan terpelanting dengan sendirinya dan tidak mampu berbuat apa apa kepada anda. 

Tenaga ini mampu tersisa selama 12 jam sahaja , jadi anda harus berawas sekiranya jam itu sudah tamat maka ia perlu di lakukan semula.


Amalan 4: Sekiranya anda ingin mendatangi pesakit gangguan jin, SAKA atau Makhluk halus jahat lainnya ( walau bunian jahat ) 

Bacalah ayat Ini sambil memegang batu ini :

" Bismillah Hirroh manirrohim "

99x

Sambil di bacakan genggaman mesti benar kejap, sekuat genggaman anda, maka sekuat itulah kekuatan perubatan akan anda perolehi, ia bersumber dari diri anda atau batu ini terus selagi mana batu ini bersama dengan anda. 

Ingat 1 perkara tok ingin pesankan... semuanya sudah tok jelaskan di sini, jika pemiliknya kelak tidak faham, sila simpankan halaman ini atau tulis di atas sebuah kertas dan hafal. 

Syarat Hafal : Setelah selesai Menghafal, anda perlu mengucapkan syukur kepada Allah SWT dan kemudian mengambil sebutir limau nipis dan 1 bilah harum peniti ( yang ada lubang itu )


Pegang Jarum dan Limau nipis ini, Hadiahkan Al-Fatehah Kepada : 

PUTERI RUGEH MUSTIKA 

Dan diri Anda sendiri di dalam 1 Fatehah

Dan kemudian bacakan lagi sekali dan di hadiahkan Kepada Perantara geliga ini iaitu Tok Muda. 


Selepas membaca Kesemua ini letakkan Jarum ini di dalam mulut di atas lidah dan niatkan:

" Bagaimana tajamnya Jarum ini, maka setajam itulah ilmuku, dan sebisa mana limau ini, maka sebisa itulah ilmuku"


Kemudian jarum ini di cucukkan kepada limau ( tidak kisah di spot mana ) dan bacalah Penamat Ilmu dan penawarnya sekali:

Bismillah ( penuh ) 99x

Selawat Nabi ( 3x ) 



Seusai membacanya , cabutlah jarum ini dan tikam di sebatang pokok pisang yang masih hijau dan besar, di mana pun tidak kisah asalkan anda tahu tiada org berkeliaran di sekitar pokok pisang ini. 

Biarkan selama 7 Hari dan kembalilah ke pokok pisang ini... sekiranya daunnya sudah mulai kuning dan layu.. maka itu baarti ilmu anda sudah sebati dan kukuh, tajam dan berbisa di dalam badan anda, berbisa maksudnya ilmu itu ampuh untuk di gunakan bersama geliga ini, ini juga bermakna permohonan anda sudah di luluskan oleh Allah SWT dan sudah diizinkan penggunaannya untuk tujuan di atas, setelah itu jarum ini di ambil dan simpanlah...... simpan elok elok kerana itulah kehebatan dan kelemahan anda. sekiranya ia di langkah, ibaratnya melangkah diri anda. simpan dan biarkan ia ghoib dengan sendirinya sekiranya ia ingin ghoib, bermakna ia di simpan di alam ghoib. 

PANTANGAN PEMILIK

Tidak boleh meminum minuman keras sepanjang usia


Selebihnya itu urusan anda dengan Allah SWT kerana Selebihnya tetap berdosa cuma ia tidak menjadi pantangan kekal di dalam keilmuan..bukan beerti ia di bolehkan, ia tetap HARAM.. kita bersoal urusan keilmuan. Harap faham.

Geliga Pemberian Puteri Rugeh Mustika seperti ini akan muncul lagi di kemudian hari dengan kelebihan yang sama namun mungkin batu yang berbeza, ikut kepada kehendaknya batu apakah yang akan di berikan. 




DI ULANG SEMULA kepada bukan pemahar item ini......sekiranya anda meniru amalan amalan di atas, maka kecelakaan di masa hadapan itu adalah tanggungan anda sendiri, wallahualam. 

Kod Produk : MGT 15317
Bentuk : Geliga Puteri Rugeh Mustika
MAHAR : RM 777










5 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN