Isnin, 13 Mac 2017

GELIGA PANGLIMA NARALMAUT








Panglima NaralMaut adalah panglima kerajaan Sabara ( salah satu ) dan bertindak di barisan kanan sebagai panglima sesebuah pasukan. 


Kelebihannya : 

Pakai sebagai cincin dan bersentuh kulit ia bertujuan sebagai penunduk dan penggerun musuh, cara jaga nya di asapkan pada bulan mengambang menggunakan asap rokok surya atau aromatherapy moden seperti lavender, rose dll. , sapa juga peginya.. asap. kerana khodam jagaan Panglima ialah berupa Khodam Jin . Jika tidak mahu boleh di kosongkan dengan di langkah sebanyak 7x langkah. ia akan kosong dan khodam akan pergi.. maklumlah sekarang org takut kepada Jin lebih kepada Allah... Sekuler. 


Kod Produk : GB2 6317
Bentuk : G.Panglima Naralmaut Sabara
MAHAR : 122.25 Mlr


Berkenaan Promo Emas Public Gold ada yang bertanya kepada Tok , bagaimana jika item Mahar RM 600 tapi Grab satu satu RM 300. Dia inginkan emas, lalu adakah dapat?..

Jawapannya. jika inginkan emas, sila gunakan mahar standard itu iaitu RM 600 maka anda akan perolehi emas. 

Jika anda guna GRAB SATU SATU, maka anda tidak akan memperolehi emas Public Gold. 

Ini Hari emas 1gram RM 220... tahun depan sudah gerenti 1 gram Rm 250-300...Jadilah pelanggan bijak untuk memperolehinya... kekadang nak pergi beli sendiri tidak ada masa.. tambah kalau bawak isteri, dari kita nak beli 1 gram, isteri pun berkata dia nak juga barang gelang emas 1... peluh dahi ceq oiii

Jadi... pergunakan peluang ini mendapatkan emas anda. 

3 ulasan:

  1. As salam ayah IS..sy lepaskan item ni tok ayh..maybe ayh rajin kene rokok surya..hihi..sy bg laluan utk customer yg lebih otai..x slh kn

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN