Isnin, 27 Mac 2017

GELIGA KUMBANG








Alhamdulillah di berikan geliga kumbang kerajaan Rusila bagi di maharkan buat anda di sini. Item hanya 1 sahaja buat masa ini . 

Jenis Geliga Kumbang ini atau nama sebenarnya yang tok pun tak tau haha.. maka kita panggil nama yang di berikan oleh pemberi asalnya sahaja. Kekuatan alami sebagai pemberat pukulan dan juga penawar sakit kepala. 

Di pakaikan sebagai cincin di jari dan ketika ingin menggunakan penumbuk , pusingkan cincin ke arah dalam gengaman tangan agar kekuatannya bersebati cepat ke dalam genggaman penumbuk anda. 

Boleh juga di gunakan sebagai pemagar sihir namun tidak cukup kuat untuk tujuan itu . 


Kod Produk : GB1 11217
Bentuk : G.Kumbang Rusila
MAHAR : RM 77.25



Bagi Newbie... sebelum melakukan pembayaran sila tunggu komen di keluarkan oleh tok, selepas konpem anda menang, maka dah boleh buat bayaran ya...

Maybank : 551016691626 My Gemstone 

RHB : 20129160006603 My Gemstone 

Paypal 1 : limbunganmayasdnbhd@gmail.com
Paypal 2 : mohdyasirahmadrozi@gmail.com


Kemudian Hantarkan gambar slip bayaran 

Nama

Alamat

Kod Barang 

Ke


0178259540

SIAP!!!


2 ulasan:

  1. Salam tok, nak tanya...adakah batu/besi kursani, batu/besi leleh, leklai,besi kuningan, teras betik perlu juga dipusingkan kearah dlm genggaman tangan sepertimana geliga kumbang ini? Tq ya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. yang mana ada kekuatan kebal perlu di genggam ke dalam tapak tangan tuan..SEKIRANYA buat cincin tak kena kulit.. tok x nak panjang lebar atas tu sebab tu tok tulis ringkas sahaja

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN