Isnin, 6 Mac 2017

GELANG KELUARGA BATU DARAH







Gelang Pelbagai Batu..macam macam ada.. 

Darah Naga

Darah Puteri

Jade No 1 Dunia 

Kecubung Kilat


Kalau nak di kira ... juai satu satu.. memang mahai , tapi kalau dah buat gelang... murah la sikit.. sapa nak beli kalau jual sampai 10k gelang lagu ni kan.. hahaha.. ada bukan takda ..cuma buyer jenis mcm ni belum jumpa blog GB... ramai org sembunyikan blog GB ni memandangkan blog GB ialah Blog Pengeluar dan Pembekal Gemstone Mistik Melayu. Sapa nak tunjuk lubuk kan.. ahaks.. 

Kelebihan... ?... 


DARAH NAGA

Item ini mempunyai kekuatan bagi membekalkan kekuatan kepada pemilik dengan izin Allah di dalam keupayaan Kekuatan Badan , pukulan atau hayunan tangan yang lebih mampat, pemilik akan merasakan hayunan tangan mereka terasa lebih besar berat dengan izin Allah. Namun beringat.. Jika di depan itu musuh tak apa, sekiranya masih di anggap kawan, maka pekakkan telinga dan terus langkah mu menuju ke hadapan.

Item ini juga mempunyai daya pembalikan fitnah, Ghibah dengan izin Allah taala, biarkan Ghibah tentang anda di sebarkan.. 

DARAH PUTERI

Energinya di gunakan di dalam Keupayaan :

Penunduk manusia

Penggerun Musuh

Wibawa Ke atas Seme Makhluk Bernama Hamba Allah SWT

Penawar Migrain dan sakit perut

Mampu berubah warna menjadi kemerahan darah Jika pemakai mempunyai penyakit kronik.. amaran perlu di periksa la tu..insyallah... Senang kata ia juga menyerap toksin dalam badan lebih ekstrim dari lapis lazuli dan mampu merubah warna dalam masa sekejap




JADE NO 1 DUNIA 


Alhamdulillah..ni sambungan pada page yang lepas2, jed No. 1 dalam dunia ini.. Jenis Jed Paling berkualiti di dalam dunia. Insyallah Harganya di pasaran adalah melebihi dari Rm 1000, dok caye cuba tanya kedai cina Gemstone. Warnanya hijau pekat, sangat cantik bila disuluh di bawahnya ya..

Kegunaannya ampuh di dalam penarikan kerezekian, mendekatkan kemakmuran dan pembawa Ong yang tinggi dengan izin Allah SWT. 




KECUBUNG KILAT

Kecubung ini di gunakan di dalam tujuan memperkuatkan tenaga di dalam badan , kalau tak percaya... semasa badan lemah, tidak bermaya...atau sesiapa yang badannya lemah tidak bermaya, pakaikan ia sebagai cincin dan berbaring , jari yang di pakaikan batu ini mestilah kena cahaya matahari dengan kata lain di dedahkan kepada cahaya matahari. Insyallah dalam masa kurang 10 minit badan akan terasa segar... macam mana boleh terjadi macam tu , wallahualam.. 

Tok kat sini,.. bila dah masuk era era usia dah makin tua ni, tak mau lah nak buat video pengujian barang.. ada yang percaya, ada yang x percaya, lebih dekat dengan fitnah.. umpamanya uji kebal di ayam, ikat barang di kaki ayam dan tembak pakai senapang angin... masalahnya org yang menonton ada di situkan.. senapang ni..kita serong walau 1cm dari badan ayam , memang tak kena la peluru , sementara peluru bearing boleh di selitkan awal awal di bulu ayam tersebut.... sebab tu brg semacam tu akan fail bila pembeli datang dan uji sendiri, maka banyaklah alasan keluar untuk menutupinya ( cover ).... so kita tak mau lagu tu.. mahar dan rasa sendiri kelebihannya. 

Cuma jangan lah kita jadi bangsa yang menzalimi diri sendiri..

" Lailah hailla anta subha nakainni kuntu minazzalimin" 




Kod Produk : GELANG 4317
Bentuk : Gelang Blood Stone
MAHAR : 1000 Mlr

GRAB 500 Mlr  


MAHAR



6 ulasan:

  1. Tok..gelang pelbagai kayu ada ke tok?

    BalasPadam
  2. Menarik betul gelang ni tok..But modal xdak lagi..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Gelang ni yg terbaik tok ada la ni. Gabungan semua jenis batu darah

      Padam
  3. Betul tu tok..Saya yg belum ada modal lg..Kena himpun dulu..

    BalasPadam
  4. Assalam tok..cantik gelang ni..tp hrga brp tu?

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN