Rabu, 1 Mac 2017

FOSSIL KAYU PENUNDUK






SOLD OUT
Tn Charles Teo




































SOLD OUT
Tuan Petz


















SOLD OUT
Tn Firdaus



Fosil Kayu Penunduk Jadi Batu.. Ini kes Sang Kelambai la kot mai menyumpah, haha just Joke ya. 


Kelebihan sama, cuma sifatnya sahaja berubah, maka tok ambil deskripsinya..ini item perolehan, dan walau ia fosil dan sepatutnya harganya lebih mahal dari kayu, tapi di sebabkan perolehan maka tok maharkan murah sedikit ya dari kayu. Bukan pasal apa, pasal tadak modal, tu saja. 


------------------------------------------------

 kegunaannya untuk penunduk... pakai kena kulit sebab dia tadak bisa. Hak ni bukan masalah getah ka apa, tapi dah jadi macam barang yang dah di puja puja terlalu lama sebagai penunduk, maka kelebihannya kekal jadi sebagai penunduk... Puja ni maksudnya di sebut sebut lah. Puja ni bahasa lama, bahasa Hindu iaitu Pooja... Okok.. ni bukan blog bahasa hahaha


Kalau orang tak patuh, sukar dengar arahan anda.. anak anak degil,. isteri ketegaq bantah... insyallah boleh pakai dan boleh tengok macam mana pegi dia. Tapi.... haaaa ada tapi dia... benda macam ni kelebihan dia wujud bila kita bengang, marah... serius.. tegas... kalau sebelum ni kita marah pun org boleh senyum kuang ajaq lagi, insyallah lepas ni depa akan menunduk, depa pun tak tau pasai apa depa menunduk. 

Dan keduanya barang macam ni kita pakai, jangan tunjuk kat orang... maksudnya .. jangan dok p habaq pulak cincin anda ni kayu penunduk.. mana mana org yang dah tahu ia kegunaan penunduk, maka kesan penunduk ni takkan jadi pada depa... ok Faham?...

Sebab tu la org tua tua dulu dulu beli brg macam ni.. depa simpan elok elok , kalau pakai pun , org tanya depa akan jawab, alah kayu biasa saja.. buat lawa lawa , maklumlah kulit aku putih... pakai la cincin hitam.. menawan sikit... org takkan sebut " uiii hang tau dakkk, ni kayu penunduk ceq oii... org boleh tunduk woo".,..... senyum kawan tu... esok lusa ada member kita adu dengan dia " eh pesal ah, aku dengan mat tu aku rasa lemah sangat, cakap dengan dia aku kena ikut. pasai pa haa..?"..... member kita pun yang tau ni dia pun cakap... " hang tengok kat jari dia... tuuu.. kayu hitam tu penunduk"..... member yang tunduk tadi ni " ooooo... tu rahsia dia"....... agak agak member yang tunduk ni akan tunduk lagi tak pada kita?..... dan sebab apa member kita tadi ni cerita kat member lain?..... Sebab kita ni MELAYU ... hidup dalam bangsa MELAYU... yang penuh iri hati dan hasad... dia nak beli mungkin tak tau kat mana... dia nak beli mungkin tadak duit.... 

Jadi ibarat bila kita cherita... umpamanya kita tunjukkan kelemahan kita pada org lain.. Paham dak?


So , nasihat tok... org tanya cakap saja.. alah kayu biasa ..buat buat hias jari... bagi manis... dah.. settle... apa yang kalut nak cerita bagai?... nak rekemen.. alhamdulillah tok suka... tapi nak rekmen.. slow talk... tengok member tu teraniaya, dia pun tanya kita macam mana nak buat, ada dak barang boleh pakai... baru kita cerita... haaa. dia pakai kita pun pakai... adakah dia nak cerita kat org...?... dia pun pakai?... hah.. acer jawab sendiri..


Untuk item item permata...bunyi pun BATU PERMATA... pakai lagu mana?... kadang kadang ada juga soalan ni..kami dapatkan dalam bentuk permata..maka gunanya dengan di buat cincin.. kalau simpan sayang lah. bukan semua batu dapat functionnya kalau simpan macam tu saja. Ikut deskripsi yang tok dah bagi .


Kod Produk : GB3 20217
Bentuk : Fosil Kayu Penunduk
MAHAR : 150 Mlr

GRAB SATU SATU 90 Mlr

GRAB SEMUA 240 Mlr


MAYBANK 551016691626  ( My Gemstone )

RHB 20129160006603 ( My Gemstone ) 


Anda Juga Boleh melakukan Pembayaran di PAYPAL dengan Klik Butang di Bawah 


Selepas Melakukan Pembayaran Sila Hantarkan Gambar Pembayaran anda, nama, alamat dan kod barang ke 

0178259540

Item Anda akan sampai ke Tangan anda dalam masa 3 hari Masa Terengganu Bekerja, Sekiranya tidak, sila Hantarkan Aduan kepada Tok Muda Secara Langsung




MAHAR



13 ulasan:

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami