Sabtu, 25 Mac 2017

MANI GAJAH ASLI







SOLD OUT
GB GRUP



















SOLD OUT
Tn Adie Kadir













































Mani Gajah Asli, Pure dari titik titik buihnya.. sekiranya anda ke Pasar Siti Khatijah.. silakan anda cari 1 peniaga batu... ada raw batu mani gajah jenis ini, tanyakan harganya.. jangan terjegil sudah, tu lah harganya, di FB ada 1 kenalan tok jual juga batu ini dalam bentuk yang dah di canai macam ni, malangnya tok sudah lupa.. maaf lah... dalam Phone book saja pun ada lebih 5k Contact.. yang x save no pun ramai juga. 

Mani Gajah Pure... kalau dulu harganya dalam 450-500 jugak kan, insyallah berterima kasih lah kepada perdana menteri kita kerana kekangan kini maka kami di sini memberikan anda peluang untuk menebusnya pada nilai kendur . Jangan minat anda kurang sudah lah dalam minat mistik, dan sentiasa bersama kami, insyallah ada banyak kejutan buat anda dari masa ke semasa.... Ini bermaksud susah lah nak dapat FREE GIFT Emas public gold kan, haahahaha.... sekarang kira susah nak jumpa irem RM 500 ke atas kecuali kalau tok rasakan memang sukar nak dapat. Hadiah percuma emas itu masih berbaki berbelas keping dengan tok.. Insyallah

Mani Gajah Pure , asalnya dalam bentuk Buih dan kami canai canaikan ia menjadi permata. amat hanyir ketika di potong dan di canai.

Berkelebihan di dalam pengasehan ampuh buat lelaki dan wanita dan kanak kanak.



Kod Produk : MGPURE 18317
Bentuk : Mani Gajah Pure
MAHAR : RM 130 / $30.57 ( USD )

HARGA ASAL RM 450



6 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN