Selasa, 29 November 2016

GELIGA PUTERA HABEQ







Pemberian Putera Habeq di dalam Keupayaan Membantu Kasyaf dan Juga Kerezekian serta Juga Kemasyuran di dunia insyallah. 

Di pakaikan sebagai Cincin, kalung dan di pamirkan di khalayak ( bukan pakai di dalam baju macam rantai lainnya )

Sekiranya anda berniaga insyallah boleh lihat kesannya pelarisan niaga 

Untuk membantu kasyaf bagi mereka yang masih kabur, selepas solat sunat Taubat dan Hajat, Zikirkan Ya Latiff Ya Khobir sebanyaknya dengan di fokuskan kepada tekanan di jari yang menggentelkan geliga ini dan hati fokus pula kepada niat anda.

Mulakan dengan kelebihan SCAN / TAKRIFAT dengan membayangkan wajah orang yang anda inginkan, sesuai sekiranya orang itu tidak anda kenal , yang anda tahu cumalah point point mengenainya seperti apa pekerjaannya, anda boleh membayangkan di tempat kerjanya apakah masalahnya, anda boleh melihat bagaimana hubungannya dengan pekerja lain, anda boleh melihat bagaimana komunikasi dengan pasangannya, garangkah, tegaskah, manja kah, dan seterusnya anda akan melihat akan masalahnya dan seterusnya jika ada lelaki / perempuan lain yang cuba mendekatinya ( org ke-3 ) anda akan dapat melihat rupa paras mereka, tinggikah, puteh kah, hitam kah, dan setelah melihat rupa paras orang ke-3 ini anda boleh pula scan orang ke tiga ini bagaimanakah peribadinya, playboykah, play girl kah, baikkah, dan sebagainya.. ia boleh di kaitkan lagi sedalam dalamnya sehingga ke punca masalah. 

Yang anda perlu lakukan ialah Fokus, bertenang dan jauh dari bunyi bising . 

Imej yang keluar dari scan mudah hilang dari ingatan, jadi silakan sedia pen dan kertas dan di tulis selepas segalanya sesuai.

Data di dalam scan ini tidak semuanya Betul memandangkan hati kita belum bertaraf wali, Antara yang selalu tidak betulnya ialah rupa paras org ke tiga, namun peribadinya insyallah tepat. 

Setelah beberapa kali cara ini berjaya, silakan mencuba dengan kasyaf, di niatkan untuk melihat kawasan yang kecil dahulu iaitu rumah kosong kah, pokok angker kah , pada ketika ini jika geliga sudah sebati anda tidak lagi perlukannya melainkan simpan di rumah , namun bagi mereka yang masih basic, memang masih memerlukannya, insyallah anda akan dapat melihat melalui mata batin / mata hati apakah penghuni di dalamnya... dan selepas ia berjaya beberapa kali, bolehlah di cuba di kawasan yang lebih besar dan lebih besar. Insyallah tujuan anda akhirnya untuk jelas di dalam kasyaf akan tercapai. 

Kasyaf bukan di capai dengan amalan, namun ia memerlukan latihan dan latihan ini memerlukan alat, alat ini lah geliga Kasyaf. Umpamanya untuk kita melakukan aktiviti parachute/payung terjun. anda tidak akan tercapai dengan hanya latihan di darat , cara bengkokkan lutut ketika landing cara mengawal kiri dan kanan, cara melawan angin dan mengikut arus angin, anda perlukan parachute dan alatan lain dan melakukan terus di udara. Sekiranya amalan amali di darat terus di jalankan... percayalah walau 10 tahun latihan amali di darat ketika di udara anda pasti tetap kekok

Sekiranya anda ingin melakukan latihan kasyaf ini , maka lakukan solat sunat taubat dan solat sunat hajat dengan mengajak beliau sekali di dalam jemaah :

Pegang geliga ini dan ucapkan :

" Assalamualaikum Wbt Ya Ahli Mul Ghoib Putera Habeq Ibni Syed Maula Al-Lail Aku ingin mengajak kamu bersolat berjemaah , mudah mudahan mendapat keberkatan dari Allah SWT "

Selesai solat Bacakan :

" Al - Fatehah 1x dan hadiahkan kepada diri sendiri dan juga kepada beliau Putera Habeq Ibni Syed Maula Al-Lail "

Maksudnya hadiah fatehah kepada anda dan dia dalam 1x bacaan fatehah dengan maksud untuk mengkembarkan kita dan dirinya


Kod Produk : GPHABEQ 201116
Bentuk : Geliga Putera Habeq
MAHAR : 500 Mlr




9 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN