Khamis, 17 November 2016

GUTS CHINI


























,























Grade terbaik kami ada tok keluarkan untuk anda. insyallah..

GUTS CHINI

Geliga Ular Tasek Chini...... 

Ramai yang dok tunggu item ini keluar. Alhamdulillah baru semalam Mr Baz ambil gambar dan keluarkan di blog 

Batu ni ada tak banyak dan tok pun tatau apa nama mat saleh bagi ke dia ( nama Sains ) sepanjang dalam tok dok menega batu permata pun x pernah jumpa lagi batu ni, Kalau Sodalite tu pernah jumpa. Ni bukan Sodalite. 

Alhamdulillah setiap perkara ciptaan Allah itu ada gunanya. Jenis ini mempunyai kelebihan Aura Wibawa untuk pemakainya. 

Di buat cincin boleh, di pakai sebagai buah loket boleh, di pakai di tali pinggang boleh.. Di tali pingganu tu mudah saja, tekapkan batu ni di tali pinggang, ambik pisau dan toreh nipis tali pinggang, pakai pisau gilette yang tajam agar takda bulu bulu halus di tepinya.. kemudian ambil Gam 3 Second dan tekapkan.. usah risau tuan tuan, Gam 3 second amat terkenal di kalangan pencanai dan tukang batu cincin.. Tadak gam lain dah depa pakai, ni lah gam penyelamat tukang cincin. Nak kuat lagi tabur sikit habuk kayu halus dan letak gam ni, lagi kuat dia lekat dan di tahap mustahil nak menanggalkannya. 

Selain wibawa ia mempunyai kelebihan Halimunan dari musuh.. Halimunan ni tok belum test.. nanti lah tok bawak 1 senapang tadak lesen tok try lalu roadblok na... ( Gila punya test ) 

Ambil air yang sedikit dan rendamkan ia.. batu kira tak tenggelam la , rendam selama 12 jam ..jangan sampai masuk habuk..insyallah air di masukkan ke dalam mata mampu menyembuhkan katarak mata , kesan ini sama dengan Mata rimau. 




Kod Produk : GUTS C 151016
Bentuk : GUTS CHINI
MAHAR :350 mlr



9 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN