Rabu, 16 November 2016

PERMATA PUTERI DAHLIA PAIR





























































Alhamdulillah.. ia datang sepasang dan ingin di maharkan seyiapnya sepasang .

Permata Puteri dahli ni bukan sintetik ya, ni ori batu .. apa jenis mana la tok tau, tok ni bomo batu , bukan Professor haa. 

Jenis ini di gunakan di dalam Urusan :

Penaik aura 

Menstabilkan aura 

Pelembut hati manusia 

Penunduk Manusia

Penyah sihir 30% dari perisai sihir P.dahlia



Murah dah ni tok bagi.. insyallah


Kod Produk : PPDAHLIAP 31116
Bentuk : Permata Puteri Bunian
MAHAR : 60 Mlr

Siap kos pos dah tu, maksudnya seniji jatuh tak sampai rm 30 kan.. murah tak?😃😃




19 ulasan:

  1. ASSALAMMUALAIKUM TOK,
    GRAB 4A.
    (BARD)

    BalasPadam
    Balasan
    1. PAYMENT DONE TOK..DETAIL ADA DKT MR.BAZ
      (BARD)

      Padam
  2. Permata ni comey , lagi sapa tak nak ka?

    BalasPadam
  3. Salam tok,nk tanya kalau nk hadiahkn kt 2org ank pmpuan bg sorg satu bleh ke?atau kne pakai sepasang?

    BalasPadam
    Balasan
    1. W.salam wbt tuan. Tidak menjadi masalah tuan. Asalkan duduknya 1 rumah 1 kawasan

      Padam
  4. Lock 1A Tok. Boleh dijadikan subang kan?

    BalasPadam
  5. Balasan
    1. dia kena Grab dulu tuan baru tanya soalan, selalu depa mcm tu lah :)

      Padam

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami