Isnin, 21 November 2016

PERMATA BUNGA CINTA






Tok pun tak tahu lah macam mana boleh dapat batu ini... DIMAKLUMKAN... baca betul betul... ini bukan batu ori, tapi kelihatan asli batu... Ini adalah antara item sintetik yang tok janjikan untuk di maharkan kepada anda.. 

Tiada pantangan apa apa, namun mempunyai kekuatan :

Pengasehan dan di hormati 

Ia diisikan oleh Puteri Saiba Betong dan tok pasakkan dengan bacaan Asma' Ul Husna bagi mengunci kelebihannya agar tiada kelemahan dan pantang..tu nak kena jaga, benda isi ni pantang banyak, jadi tok tak rasa ada  mana mana benda / sifat yang mampu melemahkan sifat sifat Allah.... ada?...


Ada lagi... tapi yang ni yang paling cun



Kod Produk : GB-2 161116
Bentuk : Permata Bunga Cinta
MAHAR : 50 mlr


Bagi Newbie... sebelum melakukan pembayaran sila tunggu komen di keluarkan oleh tok, selepas konpem anda menang, maka dah boleh buat bayaran ya...

Maybank 551016691626 My Gemstone 

Kemudian Hantarkan gambar slip bayaran 

Nama

Alamat

Kod Barang 

Ke


0178259540

SIAP!!!




11 ulasan:

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami