Selasa, 15 November 2016

ORGON






Orgon dalam bentuk kalung.. 

Agak lama Tok simpan.. Kegunaannya amat banyak sekali dan di akui oleh bidang saintifik moden dan juga bidang metafizik. 

Sekiranya anda Search info mengenai ORGON , anda akan dapati ia amat terkenal di luar negara dan di pakai secara meluas, malah kini ia di kilangkan dan di produkkan secara besar besaran. 

Orgon di atas buatan tangan.. Ia istimewa.. Tok kata istimewa , maka ia sememangnya istimewa. Boleh di pakai lelaki dan perempuan.. kalau lelaki tu sembunyi la sikit.. jangan nak menayang macam perempuan pulak kan. 

Ia mempunyai fungsi Pelengkap :

Kitaran Aura Badan 

Memperbaiki Aura yang lumpuh/rosak/cacat akibat keadaan persekitaran

Perisai dari sihir, Gelombang elektromagnet baik dari radio atau dari pemancar signal telefon

Tiada Pantangan , boleh pakai cara dan ala ala rockers sahaja

Menyah energi aura manusia di hadapan atau sekeliling dari mempengaruhi diri kita.

Dan terlalu banyak lagi kegunaannya


Sekiranya anda mengkaji mengenainya, insyallah anda akan dapat kenal pasti bahawa Orgon ada sebuah pakaian aura yang paling multifungsi. Ini tok cakap.. dan memang tok rasai, dulu tok pakai juga tapi selepas kahwin dengan ustazah ni.. ahahaha.. paham paham lah.. walau pun dia tahu nak berikhtiar , tapi katanya huduh jika tok pakai .. sabor aje lah. 


Jika anda ada kesan sihir di badan , atau ada orang sedang menyihir anda, tok sarankan , cuba lah pakai, insyallah anda tidak akan merungut pun.. tapi jangan lupa berterima kasih kerana mengucapkan terima kasih itu menunjukkan kemuliaan dan level kita sebagai manusia yang beriman. 


Bila pakai item ini , sila minum air banyak sedikit ya... air apa pun tak kisah. asalkana air

Jangan terkejut dengan mahar di bawah, orgon memang amat mahal, harga di bawah ialah harga modal tok bagi, sungguh.. bukan nak kata ... lihatlah nilai RM-USD kita kini..itu sudha menjawab persoalan anda.

Ini ialah item landing time yang paling berkhasiat dan bernilai tok miliki lebih 2 tahun lepas. 


Sesiapa pun boleh pakai tidak kira usia ...... Magiknya... cuba anda pakaikan kepada bayi yang menangis / sawan tangis dah lama... insyallah sembuh... itulah kelebihan sains mistik..bukan tiup tiup sahaja... pasti ada penjelasannya... jadi jika anda seorang hobi mistik, item ini wajib ada lah

Kod Produk : ORGON 131116
Bentuk : Orgon
MAHAR :450 Mlr

200 Mlr



UNTUK GRAB SAHAJA



13 ulasan:

  1. Salam tok.. boleh tahu orgon ni mampu tindakbalas dalam lingkungan jarak berapa?? Contoh, satu rumah .. hihi

    BalasPadam
  2. Balasan
    1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    2. Alhamdulillah..payment done tok.nnti sy anta detailnya ke tn baz.tksh byk ye tok :-)

      Padam
    3. Sama sama tuan. Mmg tok sendiri berasa nilai itu agak berat utk pelanggan. Xapa lah asalkan brg keluar . Tok x kisah sangat pasal modalnya tuan. Tahniah

      Padam
    4. Tksh tok krn memahami pelangganmu.sy doakn smoga tok sntiasa sihat,disembuhkn dr penyakit & sntiasa dlm rahmat dan lindungan Allah swt..amin ya Allah

      Padam
  3. Barang ni memang ayah cari dan tengok diskripsi tentangnya sebelum ni..tapi harganya tu rasa berat sikit sebab kena grab..ayah ada melihatnya di ebay..memang bagus barang ni...tktahu plak tetiba tok dh turunkan harganya..adusss!!tkpe bukan rezeki kali ni..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam.. tuan cari ebay dkt mna? Malaysia punya web k??

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN