Khamis, 24 November 2016

ANTING2 GELIGA DELIMA SINTETIK





















































































Antara Item sintetik yang gagal di dalam penarikan akibat kekuatan zikrullah yang berkurangan... ini antaranya.. usah risau tok dok keluar pelan pelan dah barang yang keluar dari penarikan akibat kekurangan kekuatan zikrullah, ada antaranya anda boleh geleng kepala woo , jangan wat men. 


Ingat tak lagi Geliga delima yang lonjong tu?... yang kita maharkan lepas?.... 

Ini jenis sama tapi di jadikan pakaian sebagai subang atau buah rantai kepada pemakainya. Asalnya asli, tapi kalau main dengan zikir kurang ni datangnya jadi tak sempurna, jadi sintetik. 

Keunikkannya.. ia asli buntat/geliga delima dari buah delima tapi datangnya gagal sebagai batu asli... masih boleh buat kira, sapa kat tak boleh, kalau jumpa guru guru pandai buat , boleh buat pertukaran.. ni tok kata saja, tok janji kan apa apa sebab lain guru lain pula ceritanya.


Jenis ini ada khasiatnya yang diisikan iaitu :

Kekuatan tenaga dan tenaga dalaman

Penunduk manusia dan Jin dengan izin Allah SWT



Kalau Nak isi dengan benda lain, sila kasitau, tok akan batalkan isian sedia ada ini dan gantikan yang baru. Benda kita buat apa masalah?



Kod Produk : GB-8 161116
Bentuk : Buah rantai/ anting2
MAHAR : 50 Mlr


Bagi Newbie... sebelum melakukan pembayaran sila tunggu komen di keluarkan oleh tok, selepas konpem anda menang, maka dah boleh buat bayaran ya...

Maybank 551016691626 My Gemstone 

Kemudian Hantarkan gambar slip bayaran 

Nama

Alamat

Kod Barang 

Ke


0178259540

SIAP!!!




8 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN