Isnin, 21 November 2016

GUTS























'








































GUTS Baru dari sumber terbaru yang tok janjikan.. ni baru dapat, masih fresh, masih bau hanyir ular dan tanah masa di proses. 

Sama kelebihan dan kekuatan dengan GUTS2 lepas, cuma di atas permintaan anda sendiri sejak beberapa bulan lepas , alhamdulillah, tok dapatkan juga lah memandangkan ada sedikit masa lapang untuk tok mendapatkannya.

Mempunyai Kelebihan :

Kewibawaan

Penunduk manusia dan binatang


Dan banyak lagi kelebihan yang masih menjadi rahsia, tapi tok yakin kebanyakan otai sudah banyak mengetahui akan kelebihan kelebihan bonusnya

Item GUTS adalah antara item misteri di dalam Blog GB dan ia di perolehi melalui lubang ular atau sarang ular bagi ular yang sudah besar dan tua. Jika anda pernah melihat sarang tebuan tanah yang sudah mengeras menjadi batu, maka ia sama dengan sarang ular... sekutu tok di JB mempunyai sarang tebuan menjadi batu ini di dalam simpanannya. 

Alhamdulillah, di ingatkan lagi dengan sekerasnya, ia bukanlah batu amethyst dan ia bukanlah jenis yang sering di jual di pasaran sebagai sebuah permata yang di kenali umum. 

Batu Geliga Ular Tedung Selar ini mempunyai ciri ciri seperti batu bacan di mana mampu menggerakkan permukaan Hp atau swap aplikasi di skrin hp.

Insyallah buat masa kini stok tak banyak, masih bertanah lagi offline di sini dah rembat untuk di maharkan di gerai mereka atau kedai mereka sendiri. Main ketuk ketuk saja, nasib lah sapa dapat banyak sapa dapat sikit. 

Stok lain sedang tok cari lagi dan tidak di jamin akan keberadaannya dalam masa terdekat ( stok baru lain ) 



Kod Produk : GUTS 151116
Bentuk : GUTS

MAHAR : 450 Mlr

Promo Cuti sekolah : 200 Mlr 

9 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN