Isnin, 7 November 2016

KECUBUNG BUNGA











































Tengok dua kali lebih terasa menawannya.. Alhamdulillah... 


Kecubung Bunga....

Ini untuk mat mat Bunga macam tok saja ... kecubung ni bukan sembarangan kecubung, ia mempunyai kekuatan pengasehan.., actually ia bukan dari keluarga kecubung pun melainkan jenis di dalam tanah juga, kenis kecubung ialah jenis kristal dan berluluhawa dari gua gua dan bukit. 

So..kita panggil ia Batu Berahi, sesuai dengan namanya yang di gelar orang dulu dulu . Dan sesuai untuk tujuannya iaitu menaikkan berahi nafsu lawan jenis. Ada yang tanya tok ada tak barang untuk sama jenis.,.. aduh, tok sebenarnya berat nak menjawab sebab ya lah kan ia di luar tabii normal manusia, tapi kena fahamlah bila pengaseh ka, berahi ka.. asal nama manusia , sama saja p dia tu.. dia yang penting niat kita..niat kita takkan nak ngurat mak gajah dalam hutan?.. ke anda berahi dengan ibu harimau dalam hutan... ?.. x lojik la kot kan.. kalau lojik sah sah dah kena Ngappp. 
Batu Berahi ni di pakai kena kulit boleh tadak masalah... yang akan menjadi beza citarasa anda di sini ialah Bentuk dan gubahan bunganya di permukaan tu.. so pilih lah ikut selera anda insyallah. 


Kod Produk : KBUNGA 31116
Bentuk : Batu Berahi
MAHAR : 120 Mlr

11 ulasan:

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami