Khamis, 17 November 2016

KECUBUNG KILAT



























































Ada yang panggil ia kecubung ceri, manakala mat salleh panggil Berry Quartz... Mungkin sebab warnanya.

Tok di sini mendapat namanya sebagai kecubung kilat... Tang mana kilat dia ?.. tang tu la.. tang mana?..

Mr Baz terlupa untuk melakukan saranan tok iaitu dengan menyuluh di atas dalam keadaan permata ini di angkat 1 inci dari permukaan meja.. ia akan menghasilkan Pancaran biasan kilat di permukaan meja, Salah satu dari permata ini mempunyai pancaran berupa SEBIJI lambang FREEMASON, terkujat tok di buatnya hahaha. Keindahan permata.. dan keunikannya,, entah apa yang cuba di tunjukkan.. adakan mereka kini akan menguasai Negara kita, wallahualam.

Kecubung ini di gunakan di dalam tujuan memperkuatkan tenaga di dalam badan , kalau tak percaya... semasa badan lemah, tidak bermaya...atau sesiapa yang badannya lemah tidak bermaya, pakaikan ia sebagai cincin dan berbaring , jari yang di pakaikan batu ini mestilah kena cahaya matahari dengan kata lain di dedahkan kepada cahaya matahari. Insyallah dalam masa kurang 10 minit badan akan terasa segar... macam mana boleh terjadi macam tu , wallahualam.. 

Tok kat sini,.. bila dah masuk era era usia dah makin tua ni, tak mau lah nak buat video pengujian barang.. ada yang percaya, ada yang x percaya, lebih dekat dengan fitnah.. umpamanya uji kebal di ayam, ikat barang di kaki ayam dan tembak pakai senapang angin... masalahnya org yang menonton ada di situkan.. senapang ni..kita serong walau 1cm dari badan ayam , memang tak kena la peluru , sementara peluru bearing boleh di selitkan awal awal di bulu ayam tersebut.... sebab tu brg semacam tu akan fail bila pembeli datang dan uji sendiri, maka banyaklah alasan keluar untuk menutupinya ( cover ).... so kita tak mau lagu tu.. mahar dan rasa sendiri kelebihannya. 

Cuma jangan lah kita jadi bangsa yang menzalimi diri sendiri..

" Lailah hailla anta subha nakainni kuntu minazzalimin" 


Itulah kelebihannya


Kod Produk : KK 151116
Bentuk : Kecubung Kilat
MAHAR : 60 Mlr


9 ulasan:

  1. Grab 2A dan lock deposit. (JW)

    BalasPadam
    Balasan
    1. payment done....detail whatsapp kat Mr Baz... (JW)

      Padam
  2. Salam..sya grab 4a sya byar ksli dgn zamrud mnyak td..tq tok

    BalasPadam
  3. Salam sya dh bt payment untk zamrud minyak dn kecubung kilat 4a

    BalasPadam
    Balasan
    1. w.salam wbt terima kasih ya alhamdulillah

      Padam

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami