Ahad, 20 November 2016

GELIGA MATA NAGA








1 lagi tinggal... ni mesti ada yang unlock ni.. atau takda ulasan payment done.. so ia akan masuk kembali ke dalam blog..dua tiga kali dok buat grab sahaja tanpa PD maka tok takkan terbitkan lagi ulasan mereka. 

Ingat tak dalam 1 halaman tok kata akan keluarkan beberapa item penarikan dari kalangan sintetik?. yang mana ia di perolehi bilamana kuasa zikir makin berkurangan dari bilangan 70,000x?

Ini salah satu.. ada sejenis lagi nanti tok keluarkan.. yang tu nampak macam opal tapi bukanlah asli batu. 

Ini namanya batu mata naga atau di panggil Geliga Teratai oleh segelintir orang..bagi tok x nampak macam bunga teratai pun kecuali nama yang di berikan oleh mereka di sana kepada tok. 

Item ini bukan ringan, ia berat , kalau sekali mata memandang memang nampak batu ori. Anda tengok macam ni pun akan kata ia batu ori kan?...

Di dalamnya tersimpan energi isian Bagi membantu / memudahkan penampakan makhlukm ghoib di depan mata atau dalam sekali imbas. Kalau lemah semangat jangan pakai, terutama bagi yang ada lemah jantung.,. tok x nak di persalahkan. 

Tapi jangan berharap sangat ia mampu membuka kasyaf anda, jenis isian ni ikut pula kepada amal seseorang, kalau amalan anda telly dengan amalan isian di dalamnya, maka ngam.. kalau kaki maksiat, kaki minum, kaki judi.. apa Allah nak bagi kelebihan Kasyaf utk mereka?.. kaki pegang perempuan, tengok gurl macam nak telan, tengok perempuan pun berimaginasi lebih dah... Allah takkan bagi.. ia berkaitan dengan Nak kasyaf ni hati kena suci, hati kena bersih. 

Tok boleh sediakan, mana mana guru boleh sediakan..... Jadi tak jadi, Allah saja yang tahu. Pasai benda isian ni bukan isian pakai jin kafir , iblis atau syaithon. Kalau pakai ketiga jenis ni , maka memang senang la nak jadi... apa jenis ke tiga ni kira ka apa amalan kita... ?.. depa lagi suka kalau org org macam ni ada kasyaf, lagi banyak musibah mereka boleh lakukan sekiranya mereka kasyaf... boleh suruh jin p kacau bini org, boleh suruh jin ubah hati orang, boleh suruh hantu p mengusik orang.. macam macam lah... sebab tu ilmu macam ni guru kata,.. Org yang bersih hatinya.. sebab tu tok tau pelanggan di sini.. tok kenai hati budi hangpa satu satu... nak barang lawa.,. kalau x jadi pun takpa.,. barang lawa.. tu tok paham. 

Ada sesetengah orang salahkan guru bila tak jadi... guru senyum lah.. tau pasai apa?.. sebab guru tau owhh pasai tak jadi sebab hati hang tak  bersih... kalau hang tau benda ni atas izin Allah.. hang tau aku ni ( guru ) tadak kuasa apa apa.. melainkan Allah.. Hang takkan salahkan aku... kalau hang ingat Allah hang akan minta dengan Allah agar Asbab batu itu makbol. Cara bagaimana nak ia makbol?... ya.. doa.. amalan amalan soleh dan solehah... Hang sayang Allah, Allah sayang hang... Allah sayang Hang, apa hang nak Allah bagi.. Allah Kabolkan.. Tu kunci dia... Jadi bila kita anggap guru ni ada kuasa.. sebab tu kita salahkan guru, maka secara tak langsung kita ni dari kalangan orang yang syirik.. ingat.. Dosa Syirik Allah tak ampun... belum ada pengecualian lagi bahawa dosa syirik ni boleh di ampunkan. 

Jadi kita kat sini peniaga, kita kat sini Fasilitator atau pemudah cara.. kita nak bawak awak semua jalan lurus, minat mistik tapi di jalan yang lurus... bukan menyasar sana sini.. kalau kita nak buat macam tu ... kita jual barang RM 6000 pun awak awak semua akan beli..sebab?.... awak anggap kita ada POWER, awak jadi taksub.. so kalau kat sini ada 300 pelanggan, maka tok dah sesatkan 300 akidah umat islam.. 

Sekiranya anda lihat di mana mana org jual barang mahal dan org beli, anda lihat pula kepada cara penulisannya cara percakapannya, adakah gaya penulisannya lebih membuatkan org cenderung percaya dia ada kuasa hebat setanding Allah SWT?... tu anda kena perhatikan.. kerana itulah Blog GBunian ni muncul dan semenjak kemunculannya.. berapa banyak ancaman di hadapi dan semuanya dari peniaga juga yang selama ini membuatkan orang taksub dengan mereka... Jadi hati hati lah. Selain tok ramai lagi peniaga yang bagus bagus.,. tu pilihan anda. 


Tok dah arahkan Mr Baz keluarkan semua item Sintetik yang tok dapat sebelum ini bila energi zikrullah lemah, ia akan di terbitkan..hurm..tatau bila hahaa

Kod Produk : GMN 161116
Bentuk : G.Mata Naga
MAHAR : 100 Mlr





12 ulasan:

  1. tahniah kepada yg berjaya cantik batu ni

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  3. Andai kata tuan tak jadi ambil...saya berminat nak grab... untung siapa yg dapat.... :)

    BalasPadam
  4. Assalam ayah..sudi x lepaskan g.mata naga ni pd sy..klu ayah x keberatan 😘

    BalasPadam
  5. Wahhhh rezeki ni..ritu kn rebut kemain

    BalasPadam
  6. Tahniah ayah..rugilah sape tak PD hari tu..

    BalasPadam
  7. tok,kalau belum dibayar saya nk beli batu ni..update tok

    BalasPadam
    Balasan
    1. Silakan tgu betul2 di halaman ini sampai 30hb ini ya. Sekiranya tiada pd pada jam 11.30pm pada 30 hb. Maka silakan.

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN