Sabtu, 19 November 2016

GELIGA CEMPAKA KUNING










































































































Pelik pelik kan batu permata ni.... macam RMG tapi bila suluh putih pula?... pernah tak tertanya macam tu...?.. itulah KEHEBATAN ciptaan Allah... Masyallah.. jangan lupa ucapkannya ... 


Cempaka kuning asli.. alhamdulillah... cempaka kuning alam kita pun ada, asli juga... ada pernah tok maharkan suatu ketika dahulu. 

Yang ini cempaka kuning ori dari alam bunian pula. melalui zikrullah ni ada 2 sumber, samada dari alam mereka atau dari alam kita namun menerusi alam mereka. 

Cempaka kuning di atas mempunyai urat yang hampir sama dengan mani gajah, tapi jelas ia bukan lah mani gajah. Kegunaannya amat besar di dalam Bidang Menguatkan kedudukan, Memudahkan urusan..x kiralah nak mintak kerja ke, nak memohon apa apa tawaran dari kerajaan ke, insyallah... cuma pesan tok, benda semacam ini cuma alat... umpama nak bantu untuk memudahkan lagi... bukan p mohon,muka masam mencuka... benda yang boost pun jadi tak berfungsi hahah.. 

Selain itu juga ia menaikkan kesan penyeri kepada tubuh jika di pakaikan di leher( wajib pakai org nampak ) , kalau lelaki toksah la pakai kat leher...gay pun tak pakai gitu hahaha... kang jadi pondan pulak. buat cincin sudah memadai


Kod Produk : GC 151116
Bentuk : Cempaka Kuning
MAHAR :60.25 Mlr


12 ulasan:

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami