Selasa, 22 November 2016

TERAS NIBONG


































































Teras nibong tunggal... ni asli nibong tunggal... apa dia?? ..susah nak cari / dapat nibong tunggal?... sapa kata?.. susah ka  atau malas?

Nibong tunggal mudah nak cari, drive kete dan bawak chainsaw serta tali... drive kenderaan lalu kawasan ada nibong dan cari nibong yang tumbuh 1 batang sahaja, dalam 50km, sebatang WAJIB ada. tunggu nak maghrib dan bawak chainsaw dan potong.. nak potong tu mestilah ada cara, kalau tak kang balik umah, tak kita , bini kita, tak bini kita anak kita yang TERBELIAK. 

Nibong tunggal ni ada penjaganya , jin setan cukup takut duduk di pokok ni... jadi boleh pikir lah apa benda yang menjaganya..

Digunakan sebagai medium BISA yang boleh tahan bisanya. 

Kalau orang main santau angin dan pernah kena santau angin atau makan.. x boleh pegang benda ni , tak boleh memilikinya , nanti gatal 1 badan... kalau kita pakai dan bersalaman dengan orang pernah kena santau atau ada amalkan santau.. mereka akan gatal2 1 badan.. tak lah macam kera ada kutu tu haha.. tapi kita nampak dia garu sana sini ... 

Penghadang gangguan jin..insyallah.. kayu ni memang Allah dah bagi khasiat lagu tu


Kod Produk : T.NIBONG 161116
Bentuk : Teras Nibong 
MAHAR : 30 Mlr

Bagi Newbie... sebelum melakukan pembayaran sila tunggu komen di keluarkan oleh tok, selepas konpem anda menang, maka dah boleh buat bayaran ya...

Maybank 551016691626 My Gemstone 

Kemudian Hantarkan gambar slip bayaran 

Nama

Alamat

Kod Barang 

Ke


0178259540

SIAP!!!

14 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN