Khamis, 17 November 2016

GELIGA SARANG TEBUAN












































Alhamdulillah.. ini ialah item yang di perolehi dari sebuah sarang tebuan, kebetulan tu hari tok balik Perlis sekejap., Kawan ayah tok yang mengetahui tok meniagakan permata menanyakan apakah item ini dan memaklumkan ia di perolehi semasa membakar sebuah sarang tebuan yang besar di dusunnya di kawasan bukit Ayer Perlis.. semasa terbakar, seketul batu sebesar penumbuk, jatuh dari sarang yang sedang hangus terbakar. Tok meminta beli batu ini dan di berikan kesemuanya kepada tok. Dan tok menamakannya sebagai Batu sarang tebuan. 

Jika mengikut lojika akal pikiran kita... bagaimana seekor tebuan mampu membawa seketul batu yang agak besar ke dalam sarangnya, dan kedua pula ialah jika ia adalah batu yang berasal dari tanah, semasa pembakaran itu lagi ia sudah relai akibat haba pembakaran. 

Dusun ini terletak di bersebelahan Chalet Bukit Ayer resort dan ada jalan ke kaki bukit sejauh 300 meter untuk sampai ke dusun beliau. 

Tok yakin batu ini mempunyai energi ber basekan warnanya 

Hijau - Permudah kerezekian

Biru - Kewibawaan 

Hitam - Penjauh dari sihir dan ain 

Sebelum Tok terlupa, item ini di kalangan kategori dewa dewi, maksudnya batunya mampu berubah warna dari warna asal ke warna major atau warna major ke warna minor dan ia berdasarkan aura pemiliknya... sebaiknya masa batu ni sampai ke tangan, ambillah gambar dan setelah di pakai selama 3 bulan, ambillah gambar sekali lagi. 

Dan semua dengan izin Allah SWT. Jika ada kelebihan  lain, tok halalkan sahaja buat anda


Kod Produk : GSTB 151116
Bentuk : G.Sarang Tebuan
MAHAR :80 Mlr




5 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN