Khamis, 17 November 2016

GELIGA PERMOHONAN KALI KE-3 TAHUN 2016

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera. 

Alhamdulillah. Setelah di amati semasa perjalanan tok semalam selama 6 jam.. Setelah di kira congak bagai.. 

Geliga Permohonan akan di jalankan pada :

22hb November 2016

Bertempat di Kebun Raja Negeri Perlis



Bukit Mat Chinchang , Langkawi


Item AKAN di hantarkan kepada penama Pada 23hb November 2016 melalui Pos Laju Langkawi @ Pos Laju Negeri Perlis 


Semua Nama boleh di hantarkan mulai kini kepada Mr Baz beserta Bayaran kadar Upah iaitu RM 100 untuk 1 nama ( bin ibu dan ayah dah jadi 2 nama ) 


Tempat terhad asal di buka kepada 200 orang, namun tok minta maaf tok khuatir tiada daya dan upaya tok untuk bersila di tepi pokok dalam jangka terlalu lama dan keadaan kesihatan tok yang tak berapa segor dah la ni ..maklom lah dah tua.. masa muda dulu asyik jalan kaki p mana mana .. mai tua, tangkap la sana sini urat. Oleh demikian ia akan di kurangkan kepada 100 orang sahaja.  Jadi tempat adalah agak terhad. untuk pengetahuan anda , sebelum ini paling sedikit penama GP ialah 120 orang. 


======================

Tok tahu kebanyakan orang Gaji 25hb... tapi tuan tuan/ puan puan/ cik cik .. Demi Allah dan Rasulnya tok kat sini bukan nak kejar pun duit tu. GP ni ibarat macam tolong saja walau kita amik upah RM 100 1 nama. Kalau guru lain mana ada Rm 100 ... 1 Batu tu mau mau Rm 800.... 1 batu tu Rm 5000 pun ada... kalau kata tok ngepek sekarang, takpa ...tunggu.. anda akan jumpa kos kos 800 dan 5000 ni dalam hayat anda. Kalau anda jenis menilai GP ni macam ikan di pasar...mahal sebab kualiti, murah takde kualiti, maka time tu anda terkena SAKAN la. 

Jadi sebenarnya 22hb tu Tok ada di Perlis dah.. tapi belum tentu sebab Mr Baz kata dia akan ada di Langkawi pada 22hb.. Kalau tok dapat lengahkan dia, maka Tok akan lakukan di Perlis sahaja.. Bukan apa.. Gunung Mat Chinchang tu...tu lah 1st time tok buat sana... kita bukan kenai apa benda ada kat sana... Tu yang malas dan kalau boleh nak buat di Perlis di Kebun Raja Perlis. 

Kalau tok nak kejar duit.. nu kita buat 25hb ka... 15hb ka... time ni la org gaji.. tok tauuuu..kita pun pernah kerja swasta dan kerajaan. Bonus masuk bila pun kita tauuuuuu...

Tapi GP ni nak bantu , nak bagi peluang...ibaratnya Kami sediakan ruang, anda ambillah peluang. tu saja. 

Tahun depan memang ada..tok dok takut tok saja takda dah...tu saja... sampai tera tu lah hati tok ni nak berkhidmat kepada anda.. takut.. tahun depan tok tak boleh beri khidmat kepada anda lagi.


10 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN