Isnin, 28 November 2016

SERU MAYANG SARI






















Tajuk di atas tu direct kepada penggunaannya, Istilah " Seru" Ni bahasa lama... maksud di zaman kini ialah "Panggil"... jangan ingat bila sebut "seru" ja, haa dia mai jembalang la, setan la, Saka la, iblis ka... kena ingat "seru"ni bahasa lama kepada Panggil.

Batu Ini dengan asbabnya insyallah mampu menyeru atau memanggil Puteri Mayang sari Bagi melakukan rawatan., sesuai bagi mereka dalam bidang perubatan menggunakan kaedah menurun bagai.,. hah bab menurun ni tok malas la nak cerita banyak, kang gelak tergolek kang hahha,.... so kalau nak tau ramai perawat menggunakan teknik menurun, tok pun tatau la depa sedaq ka tak, tapi rasanya tok tau... so sapa sapa boleh menurun jangan dok buat depan Tok.. tau tau ja sat g bara api mai temu ke pipi..kita tengok dia mengaduh ke dok hahaha.,..tu la yang lawaknya... cucuk jarum sebilah kat betis ka.. sebab kalau menurun betul.. takkan merasa sakit kerana seluruh tubuh sudah kebas... ahh..itu bab kena masuk kem la baru tok kupas satu satu na.... ya la.. kupas ni berbual la.. habis kalau x berbual lagu mana kita nak menerangkan... 

So bagi yang pandai menggunakan maka di alu alukan,. kalau masih 0 dan tak tahu permainan Mistik, jangan beli, sat g dok Wassup tok pulakkk , macam mana nak seru bagai... ni barang bukan boleh ajar dalam wassup. kang salah paham silap buat x jadi, dah x jadi kata kita mohong , payah lagu tu.... ni untuk beginner dan amatur insyallah boleh guna


Kod Produk : GMSARI 201116
Bentuk : Geliga Mayang sari
MAHAR : 111.25 MLR




3 ulasan:

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami