Selasa, 8 November 2016

AKIK BUKIT KUANG































Kecubung Bukit Kuang ini ialah item Tukang Tok sendiri semasa mereka mencari batu permata di Bukit Kuang, jangan tanya tok kat mana bukit Kuang, tok tak pernah pegi sana, dorang saja tau dan dorang pun tak mahu share lokasi di manakah tempatnya,... takut tok g bawak JCB dan KOBE la tu hahaha.. 

Ini ialah jenis kecubung dan lebih kepada organik , ada antara tukang batu permata memanggilnya sebagai akik, mana mana saja tok agreelah selagi ia batu asli. 

Kegunaannya alami 100%, tok tak sentuh pun batu ni, jangan kata sentuh.. depa bagi teruih ke baz, ni ha baru tok kelih dalam halaman ni selepas Baz Postkan ke dalam halaman. So kalau nak kata ia isian, Baz la kut isikan hahaha.. dia isikan apa tatau la... pandai pulak.. so ia total alami, selamat dari tangan org bukan islam, selamat dari tangan yang tok sendiri. 


Penyejukan diri dan badan

Perubatan Demam panas dan campak

Perubatan Migrain dan sakit kepala

Membersihkan aura diri 



Kod Produk : ABK 61116
Bentuk : Kecubung Bukit Kuang
MAHAR : 40 Mlr


13 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. as slm tok, GB-EZ.. x aktif lagi ke tok...mana tau ada yg sy berkenan dlm tu.... sbb tgh tgk2 jgk ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. gb ez kita tak aktifkan tuan memandangkan blog GB dah takda limit lagi , dulu masa ada GBez semua barang atas rm 500 kita masukkan ke sana, sekarang tidak lagi.. cuma macam barang selain dri barang mistik insyallah kita akan masukkan di sana, macam motor ka, kereta ke, seluar baju ke, insyallah

      Padam
    2. tq tok.. kalau2 ada brg nistik yg sy berkenan kat gbez tu.. nanti sy tanye tn baz trus jer...

      Padam
  3. Assalam tok..nk mntk tlg ngan tok,ad x cara boleh dptkan balik brg hilang...sbb ad dokumen n maklumat penting tok...org tu pulang balik ckup r...pening pale ni haa tok

    BalasPadam
    Balasan
    1. w.salam wbt tuan, ada, tapi jenis tok ni kena buat sendiri melalui amalan yang tok berikan.

      Padam
  4. Balasan
    1. test test... komen di sini di kawal admin tuan, silakan

      Padam
  5. Rizak sg ptani kedah11 November 2016 2:13 PG

    Sy lock 1a ya tok,dh bank in d RHB RM90, 10.30 mlm 10/11.

    BalasPadam
  6. ASSALAM... TOK, ADA X BARANG SESUAI UNTUK MLM ?

    BalasPadam
    Balasan
    1. w.salam wbt, banyak tuan.

      Untuk suara boleh ( minyak pemanis suara )

      untuk orang ikut beli boleh ( kayu menang )

      Untuk orang kasihan dan beli ( mani gajah )


      Dan 1 lagi cara kita bercakap... cara kita bercakap + dengan barang... nak cerita ni payah.. tapi kalau paham alhamdulillah

      Padam

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami