Ahad, 20 November 2016

GELIGA MATA JIN













































Apa yang anda lihat sehari dua ini ialah stock lama yang tok simpankan sekiranya ada kecemasan seperti situasi sekarang, Mr Baz di Ganu dan tok di tempat lain . Kalau tarik batu pun, sapa nak ambil gambar , masuk blog .. tok cuma masukkan deskripsinya. 


Ini ialah Geliga Mata Jin edisi geliga real... bila tok sebut real ni.. maksudnya tok menyindir mereka yang berkata yang besar bukan geliga tapi permata, yang kecik saja geliga .. so tok nak tanya balik , bagaimana dengan pasir?... ambil sutir dan masukkan dalam botol macam ni... adakah org akan perasan bahawa ia cuma sebutir pasir...?.. jadi jangan nak buat kerja menghalalkan benda yang awai awai tak betul, geliga ni nama nun org dulu dulu pakai..zaman kini sahaja panggil permata, termasuk semenjak zaman melaka. 


Ini ialah Geliga Kasyaf iaitu mata Jin.. di panggil begini kerana ia membantu bagi mereka yang ada ilmu kasyaf tapi belom lagi kasyaf.. masalah juga tu... puasa mutih dah buat 360 hari kan?... amalan 1 hari 10 ribu kena baca, bertapa dah buat, tapi tak kasyaf, aih pelik juga no... tak perlu pelik. sebab kekadang kita belum paham konsep dia, guru tak salah.. tapi yang salah guru kepada guru tu... :p


Di pegang dan di gentelkan di hujung jari atau di tekankan di dahi kemudian bayangkan wajah seseorang yang ingin anda scan.. cuba scan dulu.. dah lepas scan baru anda akan kasyaf dengan sendirinya. 

Pejam mata , letak ia di dahi dan bayangkan wajah org yang anda ingin scan. biarkan minda anda berpusing pusing, jangan tahan ia.. anda akan lihat bayangan yang anda wujudkan tadi kelihatan hidup, anda akan dapat lihat bagaimana ia di tempat kerjanya, orgnya bagaimana dan sebagainya, jangan salah guna kerana mata hati anda akan menjadi gelap dan apa yang anda akan lihat seterusnya hanyalah perkara yang palsu dan mainan syaitan. Guna untuk kebaikan sahaja. 

Kalau tak paham sila wassap tok direct.. tapi tolong jangan hantar order anda ke no ini, kerana sure ia akan cicir, wassap hp tok ni kekadang tok balas hari hari, kekadang 3-7 hari.. bila tok sihat sikit.. jadi harap maklom.. belum ada mesej wassap yang tok abaikan, semuanya di balas, cuma kena sabar sahaja. sebab tu order jangan hantar sini, kalau tak sia sialah tok menggajikan Mr Baz tu huhu

0196046861


Kod Produk : GMJIN 161116
Bentuk : Geliga Mata Jin
MAHAR : 250 Mlr

23 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  5. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  6. Balasan
    1. Lock tuan tidak sah , tuan gunawan sudag grab ya tuan dan sudah PD, sila haluu Mr baz stock dapor jika ada

      Padam
  7. Deposit PD tok alhmdulillah ... Sori lewat tok...

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN