Khamis, 17 November 2016

RAJA MANI GAJAH






'




RMG ni dah dekat nak jadi MGT... ya memang lagu tu .. mana mana batu permata akan berubah menjadi matang, dan hari ini anda mendapat jawapan.. MGT tu jenis mani gajah yang matang. Sebab tu kaler dia nak merah macam akik yaman. 

Raja mani gajah... ada yang beli, di pecahkannya, serpihannya di masukkan ke dalam minyak kelapa dara, minyak kelapa dan kemudian di ritualkan selama 21 malam di bawah embun atau di tanam di dalam tanah, tapi tok menegah perbuatan menanam ke dalam tanah kerana ia nyata di dampingi jin ifrit iaitu sejenis Jin yang di laknat Rasullullah SAW , jin yang paling kejam, pintar dan jahat. Kalau yang buat dan pakainya perempuan, siaplah, selalunya rumahtangga takkan aman, ada sahaja gangguan orang ketiga kerana jin ini menjaga pembuat / pemiliknya dari segi pesona wajah... silap haribulan melayang rumahtangga. 


Buat minyak.. banyak botol boleh.. 1 botol tu letak sikit sahaja.. macam syarat sahaja, mau mau dalam 50 botol boleh masuk saiz di atas. 

Tapi kalau sayang, pakai buat cincin sahaja, barang susah tuan tuan.. ni bukan barang senang, kalau senang tepi jalan pun ada juai. Kat supermarket jusco pun ada jual. 

Mani gajah kelas RMG ni dulu... otai otai lama berebut gila.. sampai sanggup bayar kos p hantar, nak jumpa tok punya pasal, tok caj la kos minyak tol ke kl sana... rm 500 p balik.. hotel tak kira tu haha. Dari banyak chabang memakainya... 

Pilot

Lecturer

Cikgu Cikgi

Lawyer

Student 

Offshore sahaja belum ada, maybe sebab kat offshore nak ngurat sapa, ikan duyong?... 


Benda ni asbab, sabab sahaja, usaha nak kena ingat tu... orang kata sebeum ni org tak pandang, insyallah org pandang... pakai mani gajah bukan perempuan mai terkam ke kita, jenuh la macam tu.. mengayat still kena ada, takkan nak jeling jeling aje, sampai ke sudah tak habis. 

Sebab ada yang beli mani gajah ni dia kata takda apa, so tok tanya la dia ngurat tak, dia kata tak.. pelik juga tok.. last tok tanya..tuan nak lagu mana?.. saya nak perempuan mai dakap saya sokmo... woihh jenuh la lagu tu.. kalau lagu tu dah lama pak menteri jadi pelanggan tok na... p mana pun org nak peluk cium sokmo. Mana ada barang macam tu. aduh. 



Kod Produk : RMG 151116
Bentuk : RMG
MAHAR : 300

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami